×
×

جشن تولد چند هزار نفری برای «محمد علیزاده»

  • کد نوشته: 67194
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • کنسرت «محمد علیزاده» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ دی ماه طی شش سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
    +گزارش تصویری از این کنسرت

    +در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «محمد علیزاده» را دنبال کنید

    جشن تولد چند هزار نفری برای «محمد علیزاده»
  • کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت «محمد علیزاده» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ دی ماه طی شش سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، محمد علیزاده بعد از اجرای کنسرت ۱۴ دیماه در آمل این بار در سالن میلاد به دیدار دوستدارانش رفت.

    عظیم روحانی (گیتار کلاسیک و الکتریک)، محمد شعبانی (پرکاشن و جیم بی)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، ایمان ذاکری (درامز)، اشکان موسوی (سولیست ویولن)، سعید عباسی (کیبورد)، اشکان صدیق آذر (سمپلر) و امیرحسین اویسی (پیانو و کیبورد)به عنوان نوازنده در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «محمد علیزاده» را دنبال کنید:

    * دکور صحنه کنسرت (دو دیوار با پنجره های بزرگ و یک کیوسک تلفن)، متفاوت از کنسرت های معمول موسیقی پاپ بود و مخاطبین را در بدو ورود، مجذوب خود می‌کرد.

    * به روال کنسرتهای گذشته محمد علیزاده، پیش از اجرا کلیپی از تمرین‌های گروه پخش شد که در‌‌ همان ابتدا باعث شد حضار به وجد بیایند. در ابتدای اجرا در حالی که همه انتظار خروج «محمد علیزاده» را از کیوسک تلفن می‌کشیدند، او از سمت دیگری وارد صحنه شد و اجرایش را با یاد «مرتضی پاشایی» شروع کرد و قطعه «جاده یک طرفه» را خواند، علیزاده در ادامه گفت: «یک بار که با مرتضی کنار هم بودیم به شوخی قرار گذاشتیم که هرکدام از ما زود‌تر از دنیا رفت، دیگری باید اولین قطعه کنسرتش را به یاد او بخواند. نمی‌دانستم که روزی من باید این ماموریت سخت را انجام دهم. می‌دانم اکنون مرتضی در آغوش خداوند است و حتما ما را می‌بیند.»

    کنسرت محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده

    * «جزتو»، «این اولین باره» و «بی‌حوصله» از آلبوم «سورپرایز» و «غم دنیاس»، «دلت با منه» و «شهر باران» از آلبوم «دلت با منه» بخشی از اجرای محمد علیزاده بود.

    * خانواده «محمد علیزاده» و دوستان نزدیکش در شب تولد این خواننده در سالن حضور داشتند،بعد از اجرای یکی از قطعات، نور و صدا قطع شد و برروی مانیتور LED، کلیپی شروع به پخش شدن کرد که پدر و مادر محمد علیزاده تولدش را تبریک گفتند. در ادامه حامد کولیوند، مهرداد و کیوان کاظمیان، فرزاد حسنی، ژیلا صادقی، نفیسه روشن، مهرداد صدیقیان، سیاوش خیرابی و میلاد ترابی، زادروز این خواننده را تبریک گفتند و برای وی بهترین‌ها را آرزو کردند. این ویدئوی تبریک و پخش کلیپی از عکسهای کودکی و نوجوانی و نمایش یادگارهایی از دهه شصت کافی بود تا چشمان محمد علیزاده، غرق در اشک شود، بعد از پخش کلیپ، مهرداد کاظمیان از پشت صحنه شروع به خواندن قطعه «خیلی خوشحالم (تولد)» کرد و همه مخاطبین با وی همراهی کردند.

    * خانواده محمد علیزاده، نفیسه روشن، ژیلا صادقی، محمدرضا فروتن، مهرداد صدیقیان، سیاوش خیرابی، مهرداد و کیوان کاظمیان، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، معین راهبر، امیر جوشقانی، حمید نصراللهی، احمد حضرتی، حسام ناصری، میثم ابراهیمی و حامد کولیوند به عنوان مهمانان ویژه در این سه شب در سالن حضور داشتند.

    در ادامه هم می توانید عکسهای سایت رسمی «محمد علیزاده» از سه شب کنسرت این خواننده را دنبال کنید.

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=67194
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *