×
×

آسرایی: از فروش آلبوم بسیار راضی بودیم و فکر نمی‌کردیم که به این سرعت به چاپ دوم برسد

  • کد نوشته: 67192
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • hot-topic-logo«فریدون آسرایی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، پس از مدت‌ها دوری از صحنه، ۲۲ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بر روی صحنه رفت و برای اولین بار آلبوم «عشق یعنی» را اجرا کرد.
    +کاکائی، نعمت‌الهی، کریمی، یثربی، ایلیا، زنگنه، جلیلی و کاظمی از جمله مهمانان کنسرت بودند

    آسرایی: از فروش آلبوم بسیار راضی بودیم و فکر نمی‌کردیم که به این سرعت به چاپ دوم برسد
  • فریدون آسرایی

    فریدون آسرایی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «فریدون آسرایی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، پس از مدت‌ها دوری از صحنه، ۲۲ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بر روی صحنه رفت و برای اولین بار آلبوم «عشق یعنی» را اجرا کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کنسرت فریدون با اجرای قطعه «نگاهت» آغاز شد و این خواننده پاپ در ادامه برنامه، قطعات «گل نازم»، «عشق یعنی»، «سلام»، «جاذبه»، «دوست دارم»، «مدیون توام»، «ببخشید»، «گل هیاهو»، «هنوزم همونیم»، «چشمای تو»، «پشیمونی» و «یادش بخیر» را به روی صحنه برد که با استقبال مخاطبین روبرو شد.

    شایان ذکر است که ایمن خراسانی راد (رهبر ارکس‌تر، نوازنده گیتار)، سینا پرتوی (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، پیام شفاهی (پروگرامر)، کارن زیاری (کیبورد و پیانو)، مجید برومند (ویولن) و مجید برومند (بیس) به عنوان اعضای ارکس‌تر، فریدون آسرایی را در کنسرت پیش رو همراهی کردند.

    در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «فریدون آسرایی» را دنبال کنید:

    * اجرای قطعه «عشق یعنی» با اینکه تازه از سوی آسرایی منتشر شده است، با استقبال فراوانی از سوی هواداران روبرو شد و در پایان نیز مخاطبین با شور و هیجان فراوان به همخوانی این قطعه پرداختند.

    * این خواننده در بخشی از کنسرت، به هوادارانش گفت: «قطعات «سلام» و «گل هیاهو» که بین مخاطبین نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار است، سرنوشت هنری‌اش را عوض کردند.»

    کنسرت فریدون آسرایی

    کنسرت فریدون آسرایی

    * آسرایی قسمتی از چند قطعه پرطرفدار آلبوم جدیدش را بدون ارکس‌تر اجرا کرد، وی دلیل این کار را زمان کم برای اجرای تمام قطعات اعلام کرد.

    * قطعه خاطره انگیز «گل هیاهو» به در خواست تماشاگران دو بار در این کنسرت اجرا شد.

    * فریدون آسرایی درباره آلبوم «عشق یعنی» که چندی پیش از وی منتشر شد، گفت: «از فروش آلبوم بسیار راضی بودیم و فکر نمی‌کردیم که به این سرعت به چاپ دوم برسد اما چاپ دوم آلبوم نیز با تیراژ بالا در حال چاپ است و بزودی در بازار عرضه خواهد شد.»

    * از نکات جالب کنسرت این بود که فریدون آسرایی پس از اجرای هر قطعه عوامل تولید آن را معرفی می‌کرد.

    * فریدون در پایان برنامه، از بهروز صفاریان، شرکت آوای هنر به مدیریت محمد جلیل‌پور، دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اداره اماکن و مدیر عامل نمایشگاه بین المللی و سالن میلاد قدردانی و تشکر کرد.

    * عبدالجبار کاکائی، روزبه نعمت‌اللهی، بهنام کریمی، پاشا یثربی، علی ایلیا، لعیا زنگنه، سامان جلیلی و محمد کاظمی از جمله مهمانان کنسرت بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=67192
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *