×
×

آرش قنادی: تا انتشار آثار جدید، دیگر در تهران روی صحنه نخواهیم رفت

  • کد نوشته: 67190
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۴ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoگروه موسیقی «سون» که یکی از محبوب ترین گروه های موسیقی در ایران است، با استقبال گسترده مخاطبین اش در تهران به روی صحنه رفت و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اعضای سون شپ پرشوری را سپری کرد.
    +گزارش «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را در ادامه دنبال کنید

    آرش قنادی: تا انتشار آثار جدید، دیگر در تهران روی صحنه نخواهیم رفت
  • کنسرت گروه موسیقی «سون»

    کنسرت گروه موسیقی «سون»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی «سون» که یکی از محبوب ترین گروه های موسیقی در ایران است، با استقبال گسترده مخاطبین اش در تهران به روی صحنه رفت و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اعضای سون شپ پرشوری را سپری کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت شامگاه ۲۳ و ۲۴ دی ماه به همت موسسه موسیقی «آوای دوران» برگزار شد و گروه موسیقی «سون» به خوانندگی آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی به اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم ها و تک آهنگهای منتشر شده اشان پرداختند.

    کیارش پوزشی در پشت صحنه کنسرت، درباره این اجرا و شور و هیجان خاصی که بین هواداران دیده میشد، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، گفت: «ما تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق صورت بگیرد، خدارا شکر هم انرژی ها از سوی هواداران خیلی عالی بود و ما هم هر چه در توان داشتیم را خرج کردیم تا اجرای خوبی مخاطبین شاهد باشند.»

    آرش قنادی هم افزود: «ما تلاش میکنیم که هر چه در توان داریم ارائه کنیم، تمام قطعات را با تمام عشق و احساس خوب برای مردم اجرا می کنیم، اگر چیری کم و کسر بود مطمئن باشید ما تمام تلاشمان را کردیم ولی با این همه هر انتقادی هم به اجرای سون باشد ما به گوش و جان می شنویم تا اجراهای بعدی این نواقص را برطرف کنیم.»

    کنسرت گروه موسیقی «سون»

    کنسرت گروه موسیقی «سون»

    وی درباره تازه ترین قطعات و آلبوم این گروه، خاطرنشان کرد: «در مرحله تنظیم آلبوم جدید هستیم، تمام تلاش ما بر این است که یک آلبوم متفاوت نسبت به کارهای گذشته داشته باشیم که امیدواریم مخاطب نیز از آن رضایت داشته باشد، در ضمن تا انتشار آثار جدید، دیگر در تهران روی صحنه نخواهیم رفت.»

    شایان ذکر است که این کنسرت توسط «آوای دوران» به مدیریت «رسول ترابی» برگزار شد و دکتر افشین یداللهی، مونا برزویی و علیرضا طلیسچی چهره های بنامی بودند که به عنوان مهمان در این کنسرت حضور داشتند.

    گروه موسیقی «سون» از جمله گروه‌های موفق سال‌های اخیر موسیقی پاپ کشورمان است، این گروه اواخر سال ۸۷ بود که اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «با تو می‌مونم» را در بازار موسیقی منتشر کرد. انتشار این آلبوم در اولین گام فعالیت‌های حرفه ای این گروه سه نفره، گرچه از تبلیغات و اطلاع رسانی درستی برخوردار نشد اما توانست در ردیف یکی از آثار پرفروش بازار موسیقی پاپ آن سال‌ها قرار گیرد. این گروه طی سال‌هایی که فعالیت چندانی در نشر آلبوم نداشت اجراهای زنده متفاوتی را هم در تهران و شهرستان تجربه کرد. ضمن اینکه اجرای تیتراژ پایانی سریال پرطرفدار «زمانه» به کارگردانی حسین فتحی از جمله کارهای ارائه شده این گروه جوان‌پسند طی سالهای اخیر است. «

    https://musiceiranian.ir/?p=67190
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *