×
×

ارائه ای بهتر از «آقای بنفش»

  • کد نوشته: 67185
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۵ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • «امید نعمتی» خواننده گروه موسیقی «پالت» از تلاش گروه برای پایان رساندن مراحل نهایی آلبوم جدید برای انتشار تا پایان سال جاری به شکلی ویژه خبر داد.
    +نعمتی: هنوز برای این آلبوم نامی انتخاب نکردیم اما درصدد هستیم این بار هم در توزیع و هم در تهیه بهتر از آلبوم «آقای بنفش» عمل کنیم.

    ارائه ای بهتر از «آقای بنفش»
  • گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی پالت

    خواننده گروه موسیقی «پالت» از تلاش گروه برای پایان رساندن مراحل نهایی آلبوم جدید برای انتشار تا پایان سال جاری به شکلی ویژه خبر داد.

    «امید نعمتی» در تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی گروه «پالت» گفت: «بعد از تولید و انتشار آلبوم «آقای بنفش» که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، مشغول کار روی تولید دومین آلبوم گروه هستیم که به تازگی مراحل ضبط آن به اتمام رسیده و تا چند روز دیگر میکس و مسترینگ را آغاز خواهیم کرد.»

    وی ادامه داد: «تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که تا پایان سال بتوانیم کارهای فنی آلبوم را به اتمام برسانیم و تا اسفند ماه نیز آن را منتشر کنیم اما به هر دلیلی اگر این امکان فراهم نشود به طور حتم تا فروردین ماه سال آینده دومین آلبوم جدیدمان را منتشر خواهیم کرد.»

    این خواننده درباره ویژگی های این آلبوم موسیقایی توضیح داد: «قطعا این آلبوم تجربه متفاوتی برای ماست چراکه در آلبوم «آقای بنفش» ما گروهی جوان و نوپا بودیم که به هرترتیب به بلوغ فکری نرسیده بودیم اما در این آلبوم با تجربه ای که از آلبوم قبلی به دست آوردیم تمام سعی خود را انجام داده ایم که متفاوت تر و البته بهتر از آن چیزی باشیم که در آلبوم اول به مخاطبان عرضه شد. ما در این آلبوم تجربه های نوینی را از سرگذراندیم که هنوز آن را با مخاطبان خود به اشتراک نگذاشته ایم اما بی صبرانه منتظریم که طرفداران پالت با این تجربه ها شریک ما شوند.»

    نعمتی گفت: «سازبندی اصلی آثار بر اساس همان سازهای استفاده شده قبلی در آلبوم «آقای بنفش» است اما این بار در کنار ساز کوچک پرکاشن درامز نیز اضافه شده به علاوه اینکه سردار سرمست نیز به عنوان نوازنده مهمان در این آلبوم جدید که به نظر من مهم تر از آلبوم اول ماست در کنارمان خواهد بود.»

    عضو گروه موسیقی «پالت» در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: «تولید آلبوم دوم باید بی نهایت برای یک گروه نوپا مهم باشد. من گروه ها و هنرمندانی را سراغ دارم که بعد از انتشار آلبوم دوم به دلیل اشتباهاتی که در حوزه فنی مرتکب شده اند هرگز نتوانستند توفیق آلبوم اول خود را ببینند. برای ما هم این موضوع صدق می کند به طوری که ما کنسرت ها و حتی کافه خودمان را تعطیل کردیم که روی آلبوم دوم تمرکز کنیم.»

    این نوازنده در پایان بیان کرد: «هنوز برای این آلبوم نامی انتخاب نکردیم اما درصدد هستیم این بار هم در توزیع و هم در تهیه بهتر از آلبوم «آقای بنفش» عمل کنیم و امیدوارم به کمک اعضای گروه این بار هم بتوانیم اثر ارزشمند و مخاطب پسندی را در بازار موسیقی منتشر کنیم.»

    گروه پالت یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است که اولین بار همراه با نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» به کارگردانی هومن سیدی در تئاتر شهر و تالار حافظ آثاری را اجرا کردند. این گروه بعد از توفیقاتی که در حوزه آهنگسازی به دست آوردند موفق به انتشار آلبوم «آقای بنفش» شدند که این آلبوم در بازار موسیقی با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد.

    این گروه در این مدت ضمن اجرای یک اثر موسیقایی در فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری تور کنسرت های ایران و خارج از کشور خود را آغاز کردند که اغلب این کنسرت ها استقبال تماشاگران را برای آنها فراهم آورد. سازبندی متفاوت گروه، تنوع و خلاقیت در ارائه آثاری مبتنی بر اشعار کلاسیک و ترانه ها از جمله ویژگی های این گروه موسیقایی است.

    امید نعمتی خواننده، داریوش آذر همخوان و نوازنده کنترباس، روزبه اسفندارمز کلارینت، امین دوایی و مهیار طهماسبی ویولن سل اعضای گروه «پالت» را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=67185
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *