×
×

با حضور گسترده اهالی هنر

  • کد نوشته: 66943
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logo«عالیم قاسم اُف» خواننده شهیر آذربایجانی در دومین شب اجرای کنسرت خود همراه با «ارکستر بادی تهران» در تهران، از دست «شهرام ناظری» خواننده بنام و برجسته ایرانی، نشان تقدیر دریافت کرد.
    +ناظری: موسیقی چیزی جز عشق نیست و اگر این حس در خواننده نباشد، محال است کلامش در شنونده نفوذ کند

    با حضور گسترده اهالی هنر
  • عکس‌ از بهاره اسدی

    عکس‌ از بهاره اسدی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «عالیم قاسم اُف» خواننده شهیر آذربایجانی در دومین شب اجرای کنسرت خود همراه با «ارکستر بادی تهران» در تهران، از دست «شهرام ناظری» خواننده بنام و برجسته ایرانی، نشان تقدیر دریافت کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این مراسم که دوشنبه شب ۲۲ دی ماه با حضور چهره‌هایی چون محمود دولت آبادی، گلاب آدینه، پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، بهناز جعفری، پانته آ بهرام، محمد معتمدی، علی قمصری، همایون نصیری، هومن نامداری، شاهرخ تویسرکانی، احسان خواجه امیری، سروش صحت و تعدادی دیگر از هنرمندان همزمان با برگزاری این کنسرت موسیقایی در تالار وحدت برگزار شد، «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران که در میانه کنسرت از سوی قاسم اُف مورد تجلیل قرار گرفته بود، روی سن رفت و نشان تقدیر را بر شانه این خواننده آذری آویخت.

    ناظری بعد از حضور در صحنه، گفت: «خوشحالم که امشب «عالیم قاسم اُف» استاد بزرگ موسیقی آذربایجان این هدیه را از دست من دریافت می کنند. موسیقی چیزی جز عشق نیست و اگر این حس در خواننده نباشد، محال است کلامش در شنونده نفوذ کند و من امیدوارم همه موسیقدان‌ها به ویژه در ایران به یکدیگر عشق بورزند و این حس را به مردم نیز منتقل کنند. خود شما همین الان دیدید که این هنرمند و دختر شان چقدر لحظات خوبی را برای ما ساختند. این حس موسیقی است و این درونی و داخلی را مدیون این هنرمند و هنرشان هستیم.»

    اولری خانا خانا، قاراگیله، فضولی کانتاتای، کوچه لر، سئو گیلی جان، قایتار عشقیمی، کور عرب، لاچین، ساری گلین، آیرلیق، لاله لر و آذربایجان قطعاتی هستند که در این کنسرت موسیقایی اجرا شدند.

    شایان ذکر است که کنسرت موسیقی عالم قاسم اف و ارکستر سازهای بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی و رهبری ارکستر جاوید مجلسی به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه نیز در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=66943
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *