×
×

طالب زاده: گفتند حتی اجازه ورود به شهر اراک را ندارم!

  • کد نوشته: 65503
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام دی ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت «عماد طالب‌زاده» خواننده‌ی پاپ که به‌تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود در داخل کشور را دریافت کرده و قرار بود، عصر روز پنج‌شنبه در اراک روی صحنه برود، لغو شد.
    +طالب زاده: در چند سال گذشته تمام سعی‌ام این بوده که در چارچوب قوانین کشور فعالیت کنم

    طالب زاده: گفتند حتی اجازه ورود به شهر اراک را ندارم!
  • عماد طالب‌زاده

    عماد طالب‌زاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت «عماد طالب‌زاده» خواننده‌ی پاپ که به‌تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود در داخل کشور را دریافت کرده و قرار بود، عصر روز پنج‌شنبه در اراک روی صحنه برود، لغو شد.

    به گزارش بخش دریافت خبر «موسیقی ایرانیان»، این خواننده پاپ قرار بود طبق برنامه ریزی های انجام شده، تاریخ چهارم دی‌ماه سال جاری (پنجشنبه) در شهر اراک و در یک سالن ۱۲۰۰ نفره روی صحنه برود، اما براساس اعلام کنسرت گذار، این کنسرت با وجود بلیت‌فروشی های انجام شده، لغو گردیده است.

    عماد طالب‌زاده نیز درباره‌ی این اتفاق به موسیقی ما گفته است: «در چند سال گذشته تمام سعی‌ام این بوده که در چارچوب قوانین کشور فعالیت کنم، اما با وجود رعایت تمام اصول، باز هم برخی مشکلات باعث دلسردی و بی‌انگیزگی من می‌شود.»

    او اظهار کرده است: «این برنامه تمام مجوزهای لازم را داشت و حتی بلیت‌فروشی آن نیز انجام شده بود، اما مسوولان انتظامی و اداره‌ی اماکن اراک به تهیه‌کننده‌ی برنامه گفتند که او حتی اجازه ورود به شهر اراک را ندارند.»

    شایان ذکر است که «عماد طالب‌زاده» چندیست، رسما به جرگه خواننده های مجاز داخل کشور پیوسته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=65503
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *