×
×

رونمایی از پوستر این اثر در سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 65352
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام دی ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoپبش فروش تازه ترین آلبوم «رضا یزدانی» خواننده بنام موسیقی پاپ – راک ایران، با عنوان «سلول شخصی»، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.
    +در ادامه تیزر این اثر را ببینید و یکی از قطعات آلبوم را رایگان دانلود نمایید

    رونمایی از پوستر این اثر در سایت «موسیقی ایرانیان»
  • پوستر «سلول شخصی»

    پوستر «سلول شخصی» (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلیزاده: پبش فروش تازه ترین آلبوم «رضا یزدانی» خواننده بنام موسیقی پاپ – راک ایران، با عنوان «سلول شخصی»، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر به تهیه کنندگی «علی اوجی»، طی دو عدد سی دی در یک آلبوم و در فضایی متفاوت منتشر خواهد شد که یکی از سی دی ها مربوط به قطعاتی با ترانه های اندیشه فولادوند است و سی دی دوم نیز قطعه هایی با ترانه هنرمندان دیگر را شامل می شود که یزدانی سروده هایشان را خوانده است.

    آهنگسازی قطعات «سلول شخصی» برعهده رضا یزدانی بوده که میلاد عدل، محمد خرمی نژاد، بهروز پایگان و شهروز بزدوده نیز در زمینه تنظیم قطعات این آلبوم، با بزدانی همکاری کرده اند.

    شایان ذکر است که امروز اول دی ماه، همزمان با آغاز پیش فروش دیجیتالی این اثر در وب سایت بییپ تونز، از پوستر «سلول شخصی» نیز رونمایی شد

    در ادامه می توانید برای دیدن پوستر این اثر، شنیدن یکی از قطعات آلبوم و تماشای تیزر آن به صفحه آلبوم «سلول شخصی» در بییپ تونز مراجعه کنید.

    +«سلول شخصی» را سفارش دهید و یکی از قطعات آلبوم را رایگان بشنوید (صفحه مخصوص آلبوم)

    https://musiceiranian.ir/?p=65352
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *