×
×

با حضور هنرمندان و علاقمندان موسیقی

  • کد نوشته: 65104
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام آذر ۱۳۹۳
  • ۷ دیدگاه
  • مراسم رونمایی آلبوم تصویری پایکوبان با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان در خانه موسیقی برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این مراسم را دنبال کنید

    با حضور هنرمندان و علاقمندان موسیقی
  • مراسم رونمایی پایکوبان (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    مراسم رونمایی پایکوبان (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    مراسم رونمایی آلبوم تصویری پایکوبان با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان در خانه موسیقی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی این اثر، مراسم با پخش دو کلیپ از آلبوم پایکوبان آغاز گردید و سپس هاله وزیری که اجرای برنامه را بر عهده داشت به قرائت زندگی نامه اعضای گروه «نوای کهن» و همچنین نحوه شکل گیری این اثر پرداخت.

    در ادامه حمید قبادی، مشاور معاون هنری وزیر ارشاد پشت تریبون قرار گرفت و با ابراز خرسندی از انتشار این آلبوم موسیقی گفت: «من برای تلاش جوانان که این آلبوم را بوجود آوردند احترام می گذارم و بیش از هر چیزی برای من تکریم این هنرمندان مهم است و تلاش کرده ام هر گونه کمکی به این عزیزان داشته باشیم.»

    وی افزود: «موسیقی که به کلام جان می دهد و آن را برای ما زنده می کند. تلاش و کوشش در این حوزه لازمه کار است و هیچکس نباید از کاری که انجام می دهد و هدفی که دارد کوتاه بیاید. الان خوشحالم که همه تلاش ما این بود که حداقل اگر نمی توانیم کاری برای گروه انجام دهیم، مانع هم ایجاد نکنیم. گاهی اوقات کمک کردن در انجام ندادن کاریست که مانع بشود. روح فعالیت های معاونت هنری وزارت ارشاد و تلاش ما این بوده که مشکلات را به حداقل برسانیم.»

    قبادی گفت: «قدر کار را باید خود کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند بدانند، ورود نامناسب بعضی از قطعات و اشعار و قطعات غیر حرفه ای در موسیقی ضربه زننده است. وقتی می شود کمک کرد که کار به پاکی و زلالی به جلو برود و این جز به دست اهالی موسیقی اتفاق نمی افتد. اجرای قطعات گاهی نازل می شود که این نیاز به صیانت دارد که باید توسط خود موسیقی دانان انجام بگیرد.»

    مراسم رونمایی پایکوبان (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    مراسم رونمایی پایکوبان (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    حمید قبادی در پایان سخنانش گفت: «من به همه تک تک اعضای این گروه تبریک می گویم. همه باید تلاش کنیم تا در کلام فاخر، شعر مناسب و موسیقی خوب کمک حال باشیم. من قول می دهم با همت بیشتری کارها را پیش ببریم و امیدوارم این آلبوم جای خود را در جامعه باز کند.»

    در ادامه مراسم یکی میثم اکبری، متین پیمانی، سینا مشفقی و محمدرضا اسلامی (اعضای گروه نوای کهن) هریک پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن بیان تشکر از کسانی که در تهیه آلبوم همکاری کرده بودند خواستار حمایت مردم از موسیقی شدند.

    میثم اکبری (خواننده گروه) نیز در سخنانی گفت: «در این آلبوم بیشتر تمرکز بر روی آواز ایرانی بوده و به خواننده های ایرانی می خواهم بگویم بیشتر آواز بخوانند و فقط تصنیف خوانی نکنند. شاخصه موسیقی ما آواز است و موسیقی ایرانی را با آواز ایرانی و بداهه خوانی بداهه نوازی می شناسند. در این آلبوم هم سعی کردیم به همین مساله بپردازیم و مبنا بر این بود که ساز و آواز بیشتر باشد.»

    در پایان مراسم هم سرمد صادقیان سازنده تصویر این آلبوم پشت تریبون قرار گرفت و درباره مراحل تولید آلبوم صحبت کرد و سپس کلیپ آلبوم «جاودان» اثر گروه نوای کهن که قرار است در آینده منتشر شود پخش شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=65104
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *