×
×

عقیلی: هیچوقت به خاطر پول کار نکرده ام

  • کد نوشته: 65029
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام آذر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • میز مشاهیر رستوران گردان برج میلاد تهران، این بار میزبان «سالار عقیلی» بود؛ عقیلی که با بردن نامش بی اختیار به یاد «وطن» می افتیم… همه جان و تنم …وطنم وطنم وطنم… وقتی رسیدم، همه چیز در رستوران گردان برج میلاد محیا بود. میز شام و لحظات خوش و فضایی آرام و سالار عقیلی در شب […]

    عقیلی: هیچوقت به خاطر پول کار نکرده ام
  • سالار عقیلی

    سالار عقیلی

    میز مشاهیر رستوران گردان برج میلاد تهران، این بار میزبان «سالار عقیلی» بود؛ عقیلی که با بردن نامش بی اختیار به یاد «وطن» می افتیم… همه جان و تنم …وطنم وطنم وطنم…

    وقتی رسیدم، همه چیز در رستوران گردان برج میلاد محیا بود. میز شام و لحظات خوش و فضایی آرام و سالار عقیلی در شب میلادش، ماهور پسر عقیلی هم در این بزم شادمانی اش را با شیطنت های کودکانه آمیخته بود، شباهت ماهور هفت ساله به پدرش آنقدر زیاد است که برای لحظه ای فکر می کنم یک سالار عقیلی کوچک روبرویم نشسته است

    این خواننده هر ازگاهی ناچار است از جایش بلند و با علاقمندانش خوش و بش کند، جمیعت حاضر در رستوران گردان برج میلاد که کم کم متوجه حضور سالار عقیلی در سالن شده اند، به سمت او می آیند و سالار عقیلی هم متقابلاً الطاف آنها را با ارادت پاسخ می دهد.

    عقیلی درباره «محبوبیت» بین هوادارانش می گوید: «لطف بیش از حد مردم هم مرا خوشحال می کند هم نگران! نگرانی من از این است که مبادا ناخواسته رفتاری از من سر بزند که مردم دلگیر شوند، چرا که سرمایه یک هنرمند عشق مردمش است و اگر خدای نکرده حرکتی از او سر بزند که مردم را دلخور کند،تمام سرمایه آن هنرمند از بین می رود.»

    عقیلی می گوید من آنقدر برای مخاطبم ارزش قائلم که هروقت می خواهم یک آهنگ بخوانم اول خودم را جای مردم می گذارم و آن آهنگ را برای خودم اجرا می کنم و بعد از خودم می پرسم، اگر مردم این آهنگ را از سالار عقیلی بشنوند،خوششان خواهند آمد؟! اگر یک درصد حس کنم که ممکن است مردم از آن آهنگ خوششان نیاید هرگز آن را نمی خوانم.

    این هنرمند صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: «من هیچ وقت صرفاً به خاطر پول کار نکردم و همیشه سعی کردم کارهایی را بپذیرم که لایق این مردم باشد.»

    او در آغاز سی و هشتمین بهار زندگی اش خود را مدیون الطاف خداوند می داند و می گوید:«من فکر می کنم وظیفه دارم هنری را که خداوند به من عطا کرده در راه درست و برای مردم خرج کنم تا در مقابل خداوند شرمنده نباشم.»

    صداقت، رمیز موفقیت هر انسانی است

    عقیلی خاطرنشان می کند: «من شاید برای خودم اعتقاداتی دارم و فکر می کنم رمز موفقیت هر انسانی در زندگی صداقت است، به همین دلیل تمام تلاشم را می کنم که با مردم روراست باشم و تحت هیچ شرایطی به آنها دروغ نگویم. چرا که شرط اصلی درست زندگی کردن صداقت است.»

    این هنرمند نام آشنای کشور در جمع خانواده و دوستان نزدیکش ادامه می دهد: «کسی که چهره می شود، باید بپذیرد که زندگی اش با مردم عادی فرق دارد و ناچار است از خیلی چیزها بگذرد. یک هنرمند مشهور باید تحت هر شرایطی با مردم خوش رفتاری کند و لبخند بر لب داشته باشد حتی اگر در زندگی شخصی دچار بحران و مشکلی شده باشد.»

    او توضیح میدهد: «کالایی که ما به مردم عرضه می کنیم یک کالای دلی است و چنانچه مردم یکبار رفتار ناشایستی از ما ببینند دیگر صدای ما را گوش نمی کنند و در کنسرت های ما شرکت نمی کنند پس مسوولیت یک هنرمند بسیار سنگین تر از هنر اوست.»

    سالار عقیلی صحبت هایش را اینگونه خاتمه می دهد: «من تمام موفقیت هایم را مدیون همسر عزیزم هستم و فکر می کنم وجود با ارزش همسرم تکیه گاه بزرگی برای کارهای هنری من است.»

    https://musiceiranian.ir/?p=65029
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *