×
×

«علی چراغعلی» خبر داد:

  • کد نوشته: 64336
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • کیتارو، نوازنده و آهنگساز ژاپنی تا پایان امسال در کشورمان اجرایی روی صحنه خواهد برد. در این اجرا ارکستر این آهنگساز او را همراهی می‌کند. علی چراغعلی، تهیه‌کننده کنسرت کیتارو گفت: تا آخر امسال، آقای کیتارو یک بار دیگر به ایران می‌آیند تا اجرایی را روی صحنه ببرند. دوستان ما در وزارت ارشاد علاقه دارند […]

    «علی چراغعلی» خبر داد:
  • ۶۳۵۴۹۰۷۶۰۴۰۴۷۴۳۶۱۶کیتارو، نوازنده و آهنگساز ژاپنی تا پایان امسال در کشورمان اجرایی روی صحنه خواهد برد. در این اجرا ارکستر این آهنگساز او را همراهی می‌کند.

    علی چراغعلی، تهیه‌کننده کنسرت کیتارو گفت: تا آخر امسال، آقای کیتارو یک بار دیگر به ایران می‌آیند تا اجرایی را روی صحنه ببرند. دوستان ما در وزارت ارشاد علاقه دارند که ایشان در جشنواره موسیقی فجر اجرایی داشته باشند، اما من تمایل داشتم که از زمان اجرای قبلی کیتارو در ایران زمان بیشتری بگذرد. پیش‌بینی من برای اسفند امسال است. احتمال دارد که کیتارو در زمان جشنواره موسیقی فجر به ایران بیاید و بار دیگر در تهران به اجرای برنامه بپردازد یا این‌که در اسفند امسال در شیراز و کیش اجرای کیتارو را به روی صحنه ببریم.

    او درباره تفاوت‌های اجرای کیتارو در بار دومی که به ایران می‌آید، اظهار کرد: ‌این اجرا تفاوتی که نسبت به اجرای پیشین دارد، این است که دیگر تور اجرا با ارکستر نیست و تنها با اعضای ارکستر خودش به ایران می‌آید و روی صحنه می‌رود. در سال ۲۰۱۴ اجراهای کیتارو تنظیمی بود برای ارکستر سمفونیک، اما در سال میلادی جدید، گروه کیتارو به ترکیب اجرایی خودشان برمی‌گردند و تنها با نوازنده‌های خود گروه روی صحنه می‌روند.

    چراغعلی ادامه ‌داد: کیتارو در این اجرا چند قطعه از اجراهای معروف خود را می‌نوازد که البته تنظیم برای ارکستر سمفونیک نیست و در اجرای این قطعه‌ها، تنها نوازنده‌های گروه کیتارو حضور دارند. در واقع اجرای تازه نسبت به اجرای قبلی کاملا متفاوت است.

    او درباره استرداد پول بلیت‌های اجرای شب آخر کیتارو که لغو شد، گفت: برای شبی که کنسرت کیتارو را تمدید کردیم، در مجموع ۴۵۰ نفر به سایت مراجعه کرده بودند تا بلیت بخرند و در کل ۱۳۰۰ بلیت به فروش رفت. ۱۵ روز پیش سرور سایت ما از کار افتاده و ما همه اطلاعات سایت را از دست داده‌ایم. خریداران بلیت حدود ۴۰۰ نفر بودند که طی ۱۵ روز گذشته پول تقریبا ۳۴۰ نفرشان را بازگرداندیم و حدود ۶۰ نفر دیگر باقی مانده‌اند که طی هفته آینده، پول این دوستان هم پرداخت می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=64336
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *