×
×

تجلیل از پدر مرتضی پاشایی در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی سپاه

  • کد نوشته: 64080
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۹ام آبان ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • عموی پاشایی با اظهار این که به زودی یکی از کلیپ های مداحی آن مرحوم منتشر می شود، خاطرنشان کرد: مردم هر گونه شبهه و شائبه ای که داشته باشند، خانواده پاشایی برای پاسخگویی به آنها آماده هستند، لذا تقاضا داریم مردم تحت القائات منفی رسانه های بیگانه قرار نگیرند.

    تجلیل از پدر مرتضی پاشایی در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی سپاه
  • خبرگزاری دفاع مقدس نوشت:

    ۷۰۶۸۳۱مراسم تجلیل از پدر «مرتضی پاشایی»، در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی سپاه برگزار شد.

    ناصر پاشایی پدر مرحوم پاشایی که از بسیجیان فعال وزارت نفت، مداح و مکبر است، در سخنانی گفت: ما همواره در خدمت نظام بوده و هیچ گاه خود را از نظام جدا نمی دانیم. حتی وقتی مرتضی می خواست برای امام حسین (ع) بخواند می گفت باید شعری را بخوانم که هر کس آن را شنید از ته دل به یاد شهدای کربلا بیفتد.

    درادامه منصور پاشایی عموی آن مرحوم نیز که از پاسداران وزارت دفاع است، بیان داشت: مخالفین نظام می‌خواستند از اجتماع عظیم مردم در تشییع مرتضی به نفع خود بهره برداری کنند اما به دلیل اخلاصی که مرتضی داشت و وابستگی او به امام حسین (ع) و اهل بیت مراسم تشییع به نحوی پیش رفت که همه یکصدا یا حسین می گفتند.

    وی ادامه داد: مرتضی بسیار با اخلاص بود، به نحوی که می توان او را در عرصه هنر همانند یک بسیجی در عرصه جنگ دانست، چرا که مرتضی علاوه بر نبوغ، در هنر نیز توکل بسیار بالایی داشت.

    وی در خصوص مراسم تشییع مرحوم پاشایی عنوان کرد: قرار بود در مراسم تشییع مرحوم مرتضی پاشایی سوت و کف زده شود، اما مراسم به خاطر مداحی هایی که پدر آن مرحوم انجام داد و نیز اخلاص خود مرتضی همه یا حسین گفتند و سوت و کف زده نشد.

    عموی مرحوم مرتضی پاشایی یادآور شد: ملت ما فارغ از هر نگرش و اعتقادی، مرتضی را با اخلاصش می شناختند، چون مرتضی به ائمه اطهار ارادت خاصی داشت.

    منصور پاشایی بیان داشت: مخالفین نظام می خواستند از این اجتماع مردم در تشییع مرحوم پاشایی سوء استفاده کنند به همین خاطر بیانیه ای صادر کردیم که طی آن عنوان شد مرتضی از قاریان قرآن، مکبر و مداح اهل بیت است و این باعث شد تا تبلیغات و سوء استفاده ای که می خواستند انجام دهند خنثی شود.

    وی با اظهار این که به زودی یکی از کلیپ های مداحی آن مرحوم منتشر می شود، خاطرنشان کرد: مردم هر گونه شبهه و شائبه ای که داشته باشند، خانواده پاشایی برای پاسخگویی به آنها آماده هستند، لذا تقاضا داریم مردم تحت القائات منفی رسانه های بیگانه قرار نگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=64080
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *