×
×

اختصاصی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 62915
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۳
  • ۲۹ دیدگاه
  • hot-topic-logoتک قطعه فارسی «زیارت» به یاد امام رضا (ع) و با صدای «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام، برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +آهنگساز این قطعه تمام فارسی، بابک رادمنش است

    اختصاصی «موسیقی ایرانیان»
  • سامی یوسف و بابک رادمنش

    سامی یوسف و بابک رادمنش

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تک قطعه فارسی «زیارت» به یاد امام رضا (ع) و با صدای «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام، برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، ملودی این قطعه تمام فارسی، توسط «بابک رادمنش» ساخته شده و شعر آن نیز توسط «شاهد حسینی» سروده شده است.

    بابک رادمنش چندی پیش در مصاحبه ای درباره خواندن ترانه ای برای امام رضا (ع) توسط فرزندش «سامی یوسف» چنین سخن گفته بود: «یک مژده هم به طرفداران سامی بدهم، اخیرا کاری را در رابطه با حضرت امام رضا (ع) برای خواننده دیگری ساختم و مانند همیشه آنرا با صدای خودم خواندم که خواننده اش یاد بگیرد (این کار را برای تمام خواننده ها انجام می دهم) و از آنجایی که فرزندانم دوست دارند کارهای جدیدم را با صدای خود من هم بشنوند این کار را نیز برای آنها فرستادم، فردای آن روز سامی به من زنگ زد و گفت: هر بار این کار را با صدای شما گوش می دهم، گریه می کنم. اجازه می دهید که آن را من هم بخوانم؟! گفتم این قطعه را برای خواننده دیگری ساخته ام و چون شعر آن سروده شخص دیگری است میبایست از شاعر و خواننده اش اجازه بگیرم. وقتی با آن دو عزیز صحبت کردم هردو خوشحال شده و رضایت دادند که سامی نیز این کار را بخواند.»

    در ادامه می توانید قطعه «زیارت» با صدای «سامی یوسف» که به صورت کاملا فارسی منتشر شده است را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    + دانلود «زیارت»

    آنلاین بشنوید:

    Artwork

    https://musiceiranian.ir/?p=62915
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *