×
×

علی‌رغم دریافت مجوزهای لازم از سوی دفتر موسیقی

  • کد نوشته: 62565
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام آبان ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت مازیار فلاحی که پیش از این قرار بود ۱ آبان و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود، توسط مسئولان این سالن لغو شد. پس از اعلام ۲ روز عزای عمومی به منظور درگذشت رییس مجلس خبرگان (آیت الله مهدوی کنی) در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه، کنسرت‌هایی که قرار بود […]

  • 13930413000147_PhotoAکنسرت مازیار فلاحی که پیش از این قرار بود ۱ آبان و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود، توسط مسئولان این سالن لغو شد.

    پس از اعلام ۲ روز عزای عمومی به منظور درگذشت رییس مجلس خبرگان (آیت الله مهدوی کنی) در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه، کنسرت‌هایی که قرار بود در این تاریخ برگزار شوند، از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد لغو شدند و قرار بر این بود که از ۱ آبان برنامه‌ها به روال سابق خود برگزار شود.

    طبق اعلام دفتر موسیقی هم آمده بود که کنسرت‌هایی که از ۱ آبان ماه قرار بر برگزاری داشته‌اند، همانند برنامه قبلی اجرایشان بلا مانع است.

    اما در روز کنسرت که طرفداران مازیار فلاحی در شرف آماده شدن برای رفتن به این کنسرت بودند پیامی مبنی بر لغو این کنسرت دریافت کردند تا شوکه شوند.

     

    به گزارش فارس،‌ منابع غیر رسمی می‌گویند مسئولان سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تصمیم گرفته‌اند که این کنسرت علی رغم تمام مجوزهایی که دریافت کرده، لغو شود. به گفته یک منبع آگاه، مدیر روابط عمومی سالن میلاد از برگزاری این کنسرت جلوگیری کرده است.

    چندی پیش نیز مدیر روابط عمومی شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» در همین رابطه گفته بود: تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت اعم از مجوز وزارت ارشاد و اماکن صادر شده بود ولی وقتی به نمایشگاه بین المللی مراجعه کردیم متوجه شدیم که این کنسرت نمی‌تواند برگزار شود. این اتفاق ضرر سنگینی برای شرکت در پی خواهد داشت.

    وی همچنین ادامه داد: از بحث ضرر مالی که بگذریم، چه کسی جواب ۴۰۰۰ نفری که بلیت تهیه کرده اند را می دهد؟ ما فقط می توانیم هزینه بلیت های این عزیزان را بازگردانیم.

    علاوه بر کنسرت «مازیار فلاحی»، کنسرت محمد علیزاده هم که از ۲۹ مهر به ۲ آبان موکول شده بود لغو شد. این در حالی است که هر ۲ کنسرت تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده اند.

    بر اساس این گزارش، تمام کنسرت‌ها در روزهای ۱ و ۲ آبان بدون هیچ مشکلی برگزار شدند و تنها کنسرت‌هایی که قرار بود در سالن میلاد برگزار شوند، لغو شده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=62565
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *