×
×

دست پیش گرفته که پس نیفتد!

  • کد نوشته: 62216
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • اشکان خطیبی که به‌تازگی اطلاعیه‌ای را درباره‌ی سوءاستفاده‌ی یکی از اعضای گروه موسیقی «ترافیک» منتشر کرده است، گفت: هدف من از انتشار این اطلاعیه، این بود که به طرفداران «ترافیک» خبر دهم که اگر چیزی به نام این گروه در فضای مجازی منتشر شود، مسوولیت آن برعهده‌ی من نیست. این بازیگر تئاتر و سینما که […]

  • اشکان خطیبی که به‌تازگی اطلاعیه‌ای را درباره‌ی سوءاستفاده‌ی یکی از اعضای گروه موسیقی «ترافیک» منتشر کرده است، گفت: هدف من از انتشار این اطلاعیه، این بود که به طرفداران «ترافیک» خبر دهم که اگر چیزی به نام این گروه در فضای مجازی منتشر شود، مسوولیت آن برعهده‌ی من نیست.

    این بازیگر تئاتر و سینما که در حیطه‌ی موسیقی هم فعالیت دارد و تهیه‌کننده‌ی گروه موسیقی «ترافیک» است، با بیان این مطلب گفت: یکی از اعضای گروه «ترافیک» به‌دلیل مشکلات شخصی‌اش، کاری انجام داده که من به‌عنوان تهیه‌کننده، دسترسی خود را به فضاهای مجازی که ویژه‌ی طرفداران این گروه تعریف شده‌اند، از دست داده‌ام.

    خطیبی با اظهار تأسف از وضعیت نابسامان «کپی‌رایت» در موسیقی ایران، ادامه داد: بعد از این اتفاق، اطلاعیه‌ای نوشتم و موضوع را به اطلاع طرفداران گروه‌مان رساندم.

    او اظهار کرد: این فرد به‌دلیل مشکلات شخصی‌اش، این کار را انجام داده، چون پیش از این، من گفت‌وگوهایی کرده و اعلام کرده بودم که گروه ما نیازمند تفکرات و اعضای تازه است؛ او دست پیش گرفته که پس نیفتد.

    خطیبی بیان کرد: تمام حقوق گروه «ترافیک» ثبت شده، اما هنرمندان براساس اعتماد متقابل با یکدیگر کار می‌کنند. به همین دلیل، همه‌ی اعضا امتیازات گروه را داشتند که از جمله آن دسترسی به صفحات مجازی گروه است.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد از او شکایت کند؟ گفت: می‌توان این کار را انجام داد، اما من به‌دنبال حاشیه‌سازی نیستم و معتقدم او، خودش پشیمان می‌شود، چون حرکت بچه‌گانه‌ای انجام داده است.

    تهیه‌کننده‌ی گروه موسیقی «ترافیک» افزود: من و دوستان دیگری مانند «بهنود سالاری» چند سال برای این گروه زحمت کشیده‌ایم و دردناک است که یکی از اعضا، این‌گونه از حقوق گروه سوءاستفاده کند.

    این بازیگر تئاتر و سینما، این روزها برای اجرای نمایش «ترانه‌های قدیمی» همراه گروه محمد رحمانیان در اصفهان است و تصمیم دارد بعد از ماه‌های محرم و صفر، یک کنسرت – تئاتر دیگر را با رحمانیان اجرا کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=62216
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *