×
×

به دلیل مشغله زیاد فعلا فعالیت موسیقی ندارم

  • کد نوشته: 62134
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام مهر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • برزو ارجمند به جای موسیقی این بار روی صحنه می رود. برزو ارجمند که خبر می رسید قرار است آلبومی را روانه بازار موسیقی کشور کند در گفت و گو با موسیقی فارس به این شایعات پایان داد و گفت: فعلا تصمیمی برای فعالیت در عرصه موسیقی ندارم و به جای فعالیت در این عرصه، […]

  • 4005fd7c4d25b2447cb8961c02676043142برزو ارجمند به جای موسیقی این بار روی صحنه می رود.

    برزو ارجمند که خبر می رسید قرار است آلبومی را روانه بازار موسیقی کشور کند در گفت و گو با موسیقی فارس به این شایعات پایان داد و گفت: فعلا تصمیمی برای فعالیت در عرصه موسیقی ندارم و به جای فعالیت در این عرصه، هم اکنون مشغول فعالیت برای اجرای صحنه ای هستم.

    وی ادامه داد: البته این بدان معنی نیست که من هرگز نمی خواهم در این عرصه فعالیت کنم بلکه چون در حال حاضر کارهای تصویری و نمایشی دارم، فرصت کار موسیقی ار من گرفته شده است به همین دلیل هر وقت فرصت این کار برایم فراهم شد حتما به اطلاع خواهم رساند.

    ارجمند تاکید کرد: موسیقی همیشه یکی از دغدغه های من بوده است و هر وقت فرصتی پیش آمده به آن پرداخته ام. امیدوارم مجددا بتوانم در این عرصه نیز فعالیت داشته باشم.

    برزو ارجمند که چند سالی است کار خوانندگی را شروع کرده قرار است وی همچنان آلبوم «چه بساطی داره دل» را منتشر کرده است ؛ «غریبه آشنا» نام اثر دیگری از این بازیگر سینما و تلویزیون است.

     برزو ارجمند زاده پسر انوشیروان ارجمند ، بازیگر محبوب سریال های تلویزیونی است که در سال ۱۳۵۴ در مشهد مقدس و در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. وی در عرصه خوانندگی قدم های بلندی را پشت سر گذرانده است .

    وی فعالیت حرفه ارا از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سفر سرخ خود آغاز کرد و با نقش آفرینی در سریال زیرآسمان شهر به چهره محبوب بینندگان تلویزیونی تبدیل شد.

    از مجموعه های به یادماندنی که وی در آن حضور داشته می توان به مجموعه پشت کنکوری ها، فیلم سینمایی روز سوم، سریال صاحبدلان، مجموعه ساعت شنی، فیلم سینمایی محیا، مجموعه مرد دوهزارچهره، فیلم سینمایی طهران، تهران، مجموعه نون و ریحون، فیلم سینمایی از ما بهترون، مجموعه قهوه تلخ، سریال فراموشی و پل چوبی اشاره کرد. همچنین فیلم سینمایی نازنین اولین اثر ارجمند در عرصه کارگردانی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=62134
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *