×
×

اشکان خطیبی برای گروه ترافیک اطلاعیه داد

  • کد نوشته: 62128
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی« ترافیک» در اعتراض به سرقت نام این گروه موسیقی پاپ راگ اطلاعیه ای را خطاب به هنرمندان و طرفداران این گروه موسیقایی منتشر کرد. در اطلاعیه نوشته شده از سوی اشکان خطیبی آمده است: متأسفم که مجبورم به این نکته بدیهی اشاره کنم که سرقت، عملی مذموم و ناپسند است و جزو […]

  • IMG15151250سرپرست گروه موسیقی« ترافیک» در اعتراض به سرقت نام این گروه موسیقی پاپ راگ اطلاعیه ای را خطاب به هنرمندان و طرفداران این گروه موسیقایی منتشر کرد.

    در اطلاعیه نوشته شده از سوی اشکان خطیبی آمده است: متأسفم که مجبورم به این نکته بدیهی اشاره کنم که سرقت، عملی مذموم و ناپسند است و جزو گناهان کبیره و نابخشودنی محسوب می شود.و بیشتر متأسفم که باید خاطر نشان کنم سرقت هنری جزایی سخت تر و سنگین تر-لااقل در ذهن مخاطبان آثار هنری- در پی خواهد داشت.

    به سرقت رفتن نام گروه ترافیک توسط یکی از اعضا و انحصاری کردن آن نوعی سرقت هنری به حساب می آید.در برخی جوامع مجازات سرقت را قطع ید اعلام کرده اند و در جوامعی دیگر حکم زندان برای این عمل در نظر می گیرند. در قاموس من اما برای سرقت نام گروه موسیقی ترافیک که تهیه کننده و سرپرست آن هستم و خواهم بود، جز داوری اذهان عمومی هیچ حکم دیگری قابل تصور نیست.

    ترافیک، ثمره سالها تلاش من و دوستانم برای ساختن یک گروه موسیقی پاپ-راک است که راهزنان و قطاع الطریقان را در سرقت این تلاش جمعی محروم می گذارم!به قول کمال الملک در فیلم ماندگار علی حاتمی:«این سازِ عشق است آقا! شکستنی نیست!»

    «نیواک» آهنگسازان قرن ۲۰ را به تالار رودکی می آورد

    کنسرت آنسامبل« نیواک » به سرپرستی گلریز زربخش با اجرای آثاری از آهنگسازان قرن ۲۰ در تالار رودکی برنامه خود را اجرا می کند.

    در این کنسرت آثاری از آهنگسازان قرن ۲۰ نظیر اروین شولهوف آهنگساز چک، دوئت برای ویلن و ویلنسل، بوهوسلاو مارتینوآهنگسازچک، دوئت برای ویلن و ویلنسل شماره ۱ و ۲ ، آرتور هونگرآهنگساز سوئیسی- فرانسوی،سوناتینا برای ویلن و ویلنسل برای مخاطبان اجرا می شود. این در حالی است که در کنار گلریز زربخش به عنوان نوازنده ویلن، ژابیز زربخش نیز بعنوان نوازنده ویلنسل وی را همراهی می کند.

    کنسرت آنسامبل نیواک  چهارشنبه ۳۰ مهرماه ، ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی بروی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=62128
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *