×
×

حضور در سینما پس از سنتوری؛

  • کد نوشته: 61761
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام مهر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • نسیم نوشت: محسن چاووشی که سابقه خوانندگی برای فیلم سنتوری را در کارنامه دارد در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود با همکاری حسین صفا، ترانه‌سرا برای فیلم «لامپ ۱۰۰» سعید آقاخانی خوانده است؛ این فیلم از نیمه آبان در گروه فرهنگ اکران خواهد شد. حسین صفا که بیشتر از ۵۰ ترانه او توسط محسن چاووشی خوانده […]

  • نسیم نوشت:

    محسن چاووشی که سابقه خوانندگی برای فیلم سنتوری را در کارنامه دارد در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود با همکاری حسین صفا، ترانه‌سرا برای فیلم «لامپ ۱۰۰» سعید آقاخانی خوانده است؛ این فیلم از نیمه آبان در گروه فرهنگ اکران خواهد شد.

    حسین صفا که بیشتر از ۵۰ ترانه او توسط محسن چاووشی خوانده شده «بید بی مجنون» را برای «لامپ ۱۰۰» نوشته و چاووشی هم آن را خوانده است. محسن چاووشی، ۸ سال قبل در فیلم «سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی خواند و حالا برای دومین بار در فیلم «لامپ ۱۰۰» سعید آقاخانی می خواند.

    نکته جالب اینکه او در دو فیلمی نقش دارد که درباره معضل اعتیاد ساخته شده اند. لامپ ۱۰۰، اولین ساخته سینمایی سعید آقاخانی است که با بازی محسن تنابنده و گریم او توسط عبدالله اسکندری به پدیده اعتیاد به شیشه می پردازد.

    در این فیلم که احسان دلاویز و محسن محسنی نسب آن را تهیه کرده اند علاوه بر تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی هم بازی کرده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=61761
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *