×
×

دکتر الیاس خالقی فوق تخصص جراحی ریه و قفسه سینه: عمل جراحی پروین بهمنی با موفقیت انجام شد و جای نگرانی نیست

  • کد نوشته: 61067
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام مهر ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • صبح امروز (چهارشنبه ۹ مهر) پروین بهمنی پژوهشگر و خواننده موسیقی قشقایی در بیمارستان ولیعصر(عج) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل با موفقیت همراه بود. دکتر الیاس خالقی فوق تخصص جراحی ریه و قفسه سینه، ضمن اعلام این خبر گفت: بیماری خانم بهمنی سرطان سینه بود که شیوه های مختلفی برای جراحی […]

  •  پروین بهمنی

    پروین بهمنی

    صبح امروز (چهارشنبه ۹ مهر) پروین بهمنی پژوهشگر و خواننده موسیقی قشقایی در بیمارستان ولیعصر(عج) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل با موفقیت همراه بود.

    دکتر الیاس خالقی فوق تخصص جراحی ریه و قفسه سینه، ضمن اعلام این خبر گفت: بیماری خانم بهمنی سرطان سینه بود که شیوه های مختلفی برای جراحی آن وجود دارد؛ یکی از روش های جراحی این است که تومور سرطانی با حاشیه مناسب برداشته می شود و سپس زیر بغل تخلیه می شود. ما از این روش استفاده کردیم که عمل با موفقیت انجام شد و در حال حاضر خانم بهمنی در بخش«آی سی یو» بستری شده است.

    پزشک معالج پروین بهمنی در ادامه افزود: با توجه به اندازه تومور سرطانی ایشان این روش جراحی را انتخاب کردیم و تومور را برداشتیم و همچنین غدد لنفاوی را نیز تخلیه کردیم.

    وی همچنین عنوان کرد: تومور کامل برداشته شده و حاشیه محل عمل را نیز برای پاتولوژی فرستاده ایم. بقیه روند درمانی ایشان نیز حدود دو تا سه هفته دیگر و بعد از بهبودی ناشی از این عمل، پی گرفته خواهد شد.

    دکتر الیاس خالقی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی ریه و قفسه سینه ادامه داد: پروین بهمنی همچنان باید تحت نظارت باشد منتهی بایستی حتما چند دوره ای شیمی درمانی را انجام دهد و در ادامه نیز رادیو تراپی شود. در بحث غدد لنفاوی نیز نمونه برداری کرده ایم و برای ما مهم است که بدانیم این موضوع نیز در چه مرحله ای قرار دارد؛ وضعیت غدد لنفاوی نیز ظرف یک هفته تا ده روز آینده مشخص خواهد شد.

    دامون شش بلوکی نیز این باره گفت: لازم می دانم از طرف خودم و خانواده ام از هنرمندان و دست اندرکاران و کسانی که طی این مدت پیگیر وضعیت مادرم بودند قدردانی و سپاس گذاری کنم. از ریاست بیمارستان ولیعصر(عج) و همچنین آقای کوشش که طی این مدت همکاری های خوبی انجام دادند نیز سپاسگذارم.

    https://musiceiranian.ir/?p=61067
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *