×
×

در مرکز موسیقی حوزه‌ی هنری

  • کد نوشته: 60945
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • محسن مومنی شریف طی حکمی، «فاضل نظری» را به‌عنوان «مدیر مرکز موسیقی حوزه‌ی هنری» منصوب کرد. در حکم محسن مومنی شریف – رییس حوزه‌ی هنری – خطاب به نظری آمده است: «نظر به شایستگی‌های ارزشمند و تجربه‌های گرانقدرتان در مدیریت‌های پیشین، به پیشنهاد معاون محترم هنری، به موجب این حکم، با حفظ سمت در مشاورت […]

  • 99-137محسن مومنی شریف طی حکمی، «فاضل نظری» را به‌عنوان «مدیر مرکز موسیقی حوزه‌ی هنری» منصوب کرد.

    در حکم محسن مومنی شریف – رییس حوزه‌ی هنری – خطاب به نظری آمده است: «نظر به شایستگی‌های ارزشمند و تجربه‌های گرانقدرتان در مدیریت‌های پیشین، به پیشنهاد معاون محترم هنری، به موجب این حکم، با حفظ سمت در مشاورت اینجانب، به‌عنوان مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب می‌شوید.»

    در بخش دیگر آن نیز آمده است: «موسیقی در گفتمان انقلاب اسلامی گونه‌ای ناب و هنری اثرگذار برای بیان داشته‌ها و خواسته‌های بزرگ فرهنگی ایران اسلامی است.

    MCI-adsبی‌شک این زبان هنری در تراز هنر انقلاب اسلامی و در شکل فاخر خود با رویکرد به نقش محتوا و گنجینه گرانقدر ادبی این مرز و بوم آینه‌ای حقیقت‌نما و رسانه‌ای موثر برای ارائه اندیشه‌های متعالی و احساسات و عواطف زلال مردمان این سرزمین است.

    ان‌شاءالله در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و از رهگذر تلاش موثر جنابعالی و مجموعه ذی‌ربط و همکاری همه مراکز ستادی و استانی حوزه هنری شاهد شکوفایی و بالندگی این هنر اصیل در کنار پویش و رویش نسلی پویا و متعهد به ارزش های انقلاب عزیز اسلامی باشیم.

    در پایان لازم می‌دانم از تلاش‌های مجدانه آقای دکتر پیروز ارجمند، رییس پیشین مرکز موسیقی حوزه هنری تقدیر کنم و برای ایشان در مسوولیت خطیر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موفقیت مسألت دارم.»

    فاضل نظری متولد سال ۱۳۵۸ در شهر خمین استان مرکزی است. او تحصیلات اولیه‌ی خود را در شهر خمین و خوانسار گذراند و برای ادامه دادن تحصیل در رشته‌های معارف اسلامی و مدیریت در دانشگاه امام صادق (ع) به تهران آمد و تحصیلات خود را در مقطع دکتری رشته‌ی مدیریت تولید و عملیات در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد.

    از جمله مسوولیت‌های او می‌توان به دبیری سه دوره جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم صد ثانیه‌ای، دبیری علمی جشنواره‌ی بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی ادبیات انقلاب فرهنگستان زبان و ادب اشاره کرد.

    تا کنون از این شاعر، چهار مجموعه شعر «گریه‌های امپراطور»، «اقلیت»، «آن‌ها» و «ضد» توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده که هر کدام از این مجموعه‌ها تجدید چاپ نیز شده‌اند. همچنین سه مجموعه اول از مجموعه‌های شعری او توسط انتشارات «سوره مهر» (متعلق به حوزه‌ی هنری) در یک بسته‌بندی مجزا تحت عنوان «سه‌گانه شعری فاضل نظری» ارائه شده ‌است.

    نظری پیش از این، ریاست حوزه‌ی هنری استان تهران را برعهده داشت و عضو شورای عالی شعر مرکز موسیقی و سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

    فاصل نظری در تازه‌ترین انتخابات شورای شهر تهران نیز شرکت کرده بود، اما رأی نیاورد.

    پیروز ارجمند هم‌اکنون مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=60945
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *