×
×

مروارید ناظمی نیا؛

  • کد نوشته: 60942
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت رسیتال پیانو مروارید ناظمی نیا برگزار شد.  در آخرین جمعه شهریور ماه،کنسرت رسیتال پیانو مروارید ناظمی نیا در تالار رودکی برگزار شد. در این کنسرت قطعات فاخر موسیقی کلاسیک از بزرگانی نظیر شوپن، برامس، فهیم ممتازی و … در دو پارت اجرا شد. مروارید ناظمی نیا که در محافل مختلف هنری از او به […]

  • photo-1کنسرت رسیتال پیانو مروارید ناظمی نیا برگزار شد.

     در آخرین جمعه شهریور ماه،کنسرت رسیتال پیانو مروارید ناظمی نیا در تالار رودکی برگزار شد. در این کنسرت قطعات فاخر موسیقی کلاسیک از بزرگانی نظیر شوپن، برامس، فهیم ممتازی و … در دو پارت اجرا شد. مروارید ناظمی نیا که در محافل مختلف هنری از او به عنوان یک نابغه موسیقی یاد می شود، پس از کمتر دو سال تمرین، این کنسرت را روی صحنه برد. در این بین نمی شود از زحمات پدر این هنرمند نوجوان چشم پوشی کرد که توانسته وی را تا به این لحظه حمایت کند.

     وی که دوره های تئوری موسیقی و سلفژ را نیز در آموزشگاه موسیقی کرشند گذرانده است، در پایان کنسرتش که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید اساتیدش به حاضرین معرفی شدند. از نکات قابل ذکر این کنسرت می توان به حضور استاد پورتراب اشاره کرد که تاریخ برگزاری این کنسرت رسیتال پیانو مصادف با تولد این استاد گرانقدر بود. در قسمت پایانی این کنسرت، ایشان دو جلد کتاب که تالیف خودشان در حوزه موسیقی بود را به مروارید یازده ساله هدیه دادند.

    MCI-ads کنسرت مروارید ناظمی نیا با همت شرکت فرهنگی هنری چنگ زرین پارسی برگزار شد. مهدی جاور به عنوان مدیر برنامه رسمی کنسرت ها و دیگر فعالیت های موسیقایی  مروارید ناظمی نیا در خصوص برگزاری این کنسرت به خبرنگاران گفت: «رسالت من به عنوان مدیرعامل شرکت چنگ زرین پارسی حمایت از هنر موسیقی و معرفی استعدادها به جامعه موسیقی است.شرکت چنگ زرین پارسی تا پایان سال نود و سه چندین نوازنده نابغه نوجوان را معرفی خواهد کرد.کنسرت بعدی مروارید ناظمی نیا قطعا بزرگتر از آنچه که اکنون دیدید خواهد بود که به زودی خبرهای مربوط به آن را از طریق رسانه ها منتشر خواهیم کرد. »

    https://musiceiranian.ir/?p=60942
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *