×
×

از «موسیقی ایرانیان» ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 60869
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۷ام مهر ۱۳۹۳
  • ۱۶ دیدگاه
  • hot-topic-logoمستند «استاد شجریان و گروه شهناز، شروع از مالمو» که توسط «شهروز شمس» تهیه شده و مربوط به اولین اجرای تور کنسرت اروپایی استاد شجریان به سرپرستی و آهنگسازی «سعید فرج‌پوری» (شهر مالمو کشور سوئد) است، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    +در ادامه می توانید، این ویدئو را با کیفیت خوب آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    از «موسیقی ایرانیان» ببینید و دانلود کنید
  •  مستند شجریان و گروه شهناز، شروع از مالمو

    مستند شجریان و گروه شهناز، شروع از مالمو

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: مستند «استاد شجریان و گروه شهناز، شروع از مالمو» که توسط «شهروز شمس» تهیه شده و مربوط به اولین اجرای تور کنسرت اروپایی استاد شجریان به سرپرستی و آهنگسازی «سعید فرج‌پوری» (شهر مالمو کشور سوئد) است، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تور کنسرت اروپایی محمدرضا شجریان و گروه موسیقی شهناز در کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس و اتریش پیگیری خواهد شد و ۲۶ اکتبر در شهر لندن به پایان می‌رسد.، البته در آینده نزدیک در امریکا و استرالیا نیز به احتمال قوی این تور کنسرت به روی صحنه می رود.

    شایان ذکر است که آهنگسازی‌ قطعات اجرایی در این تور کنسرت، بر مبنای سازهای ابداعی استاد شجریان صورت گرفته است.

    در این اجراها، سعید فرجپوری (آهنگساز – کمانچه سوپرانو و سرپرست مهمان)، نگار خارکن (صراحی سوپرانو)، کاوه معتمدیان (سبو و شهرآشوب سوپرانو)، مهرداد ناصحی (صراحی و دل و دل آلتو)، آتنا اشتیاقی (شهنواز)، مجید درخشانی (سرپرست و تنظیم و موسیقی میانی – کرشمه و تار)، رادمان توکلی (ساغر)، مهدی امینی (بم ساغر و باربد)، رامین صفایی (سنتور سوپرانو)، جمشید صفرزاده (تندر باس)، حسین رضایی‌نیا (دف و دایره)، یاشا نیشابوری (نوازنده مهمان تنبک) به عنوان اعضای گروه موسیقی شهناز، استاد محمدرضا شجریان را همراهی خواهند کرد.

    در ادامه می توانید، مستند «استاد شجریان و گروه شهناز، شروع از مالمو» را آنلاین از موسیقی ایرانیان ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=60869
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *