×
×

پس از یک هفته

  • کد نوشته: 60601
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • هیات مدیر خانه موسیقی رفتار ناشایست مسئولان ایران ایر در اصفهان با گروه همآوایان را مورد انتقاد قرار داد. این انتقاد و واکنش خانه موسیقی درحالی عنوان می‌شود که یک هفته از این اتفاق می‌گذرد. جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی برگزار شد و در این جلسه به موضوع رفتار ناشایست مسئولان ایران ایر در اصفهان […]

  • هیات مدیر خانه موسیقی رفتار ناشایست مسئولان ایران ایر در اصفهان با گروه همآوایان را مورد انتقاد قرار داد. این انتقاد و واکنش خانه موسیقی درحالی عنوان می‌شود که یک هفته از این اتفاق می‌گذرد.

    جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی برگزار شد و در این جلسه به موضوع رفتار ناشایست مسئولان ایران ایر در اصفهان با گروه هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده(عضو شورایعالی خانه) اشاره و این رفتار محکوم شد.

    هیات مدیره با اشاره به اینکه حسین علیزاده از مفاخر هنر موسیقی کشور بوده و نباید چنین مورد بی احترامی مسئولان فرودگاه و هواپیمایی ایران ایر قرار بگیرد از مسئولان خواستند تا با پیگیری مانع تکرار چنین وقایعی باشند.

    در ادامه رئیس هیات مدیره ضمن سپاس از مدیر هواپیمایی ایران ایر که یا شجاعت کوتاهی و تقصیر همکاران خود را پذیرفته و شخصا از استاد علیزاده عذرخواهی کرده اند ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد رخداد چنین مسائلی نباشیم.

    در ادامه این جلسه در مورد تعطیلی موسیقی در فرهنگسراها نیز بحث و تبادل نظر شد و اعضاءی هیئت مدیره هر کدام نظراتی داشتند در نهایت آقای گنجه ای گفتند با مسئولین فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری صحبت کرده اند و آقایان پذیرفته‌اند که از اول مهر ماه ۹۳ کلاس های موسیقی دایر گردد با پیش شرط اینکه صلاحیت تدریس هنر آموزان موسیقی از طرف خانه موسیقی تأیید گردد.

    همچنین ایشان پیشنهاد کردند که مسئول سازمان فرهنگی هنری شهرداری را دعوت کنیم در جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی شرکت نمایند تا مسائل فی ما بین بصورت حضوری حل و فصل گردد.

    در این جلسه در مورد تعطیلی ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی و سخنان ضد و نقیض مدیرکل دفتر موسیقی و وعده های وی مقرر گردید از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام گردد تا روند راه اندازی و یا تعطیلی ارکسترهای مذکور هرچه سریعتر مشخص گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=60601
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *