×
×

انتشار اثر جدید پس از ۲۰ سال

  • کد نوشته: 60596
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «پینک فلوید» که پس از ۲۰ سال قصد دارد با یک آلبوم موسیقی جدید به عرصه‌ی موسیقی بازگردد، پوستر این آلبوم را با عنوان «رودخانه بی‌انتها» منتشر کرد. اولین آلبوم موسیقی گروه «پینک فلوید» پس از ۲۰ سال با نام «رودخانه بی‌انتها» شامل ۱۸ قطعه موسیقی قرار است از دهم نوامبر روانه‌ی بازار […]

  • 1411460637464_100گروه موسیقی «پینک فلوید» که پس از ۲۰ سال قصد دارد با یک آلبوم موسیقی جدید به عرصه‌ی موسیقی بازگردد، پوستر این آلبوم را با عنوان «رودخانه بی‌انتها» منتشر کرد.

    اولین آلبوم موسیقی گروه «پینک فلوید» پس از ۲۰ سال با نام «رودخانه بی‌انتها» شامل ۱۸ قطعه موسیقی قرار است از دهم نوامبر روانه‌ی بازار شود و پیش‌بینی می‌شود رکورد فروش آلبوم این گروه معروف موسیقی شکسته شود.

    این آلبوم موسیقی جدید حاصل همکاری «نیل مانزانرا»، «دیوید گیلمور»، «دورگا مک‌بروم – هودسون» و «اندی جکسون» است.

    آخرین آلبوم این گروه مشهور در سال‌های ۱۹۹۴-۱۹۹۳ با نام «زنگ جدایی» و با همکاری «دیوید گیلمور»، «نیک میسون» و «ریچارد رایت» ضبط شد.

    MCI-ads«راجر واترز» که اعضای اصلی گروه «پینک فلوید» بود، در سال ۱۹۸۵ از آن‌ها جدا شد و به‌تنهایی فعالیت‌های موسیقایی‌اش را ادامه داد. او در دهه‌ی ۱۹۸۰ از اعضای دیگر «پینک فلوید» به‌خاطر استفاده از نام این گروه شکایت کرد، اما به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر، روابط آن‌ها دوباره از سرگرفته شده است. سال ۲۰۱۱ بود که گیلمور و میسون – درامرهای گروه – همراه واترز روی صحنه اجرایی داشتند.

    «سید برت» فردی بود که گروه موسیقی «پینک فلوید» را در سال ۱۹۶۵ با همکاری واترز – گیتاریست -، میسون – درامر – و رایت – نوازنده‌ی کیبورد – بنیان نهاد. «پینک فلوید» بعدها به یکی از مشهورترین گروه‌های موسیقی تبدیل شد و در آن زمان، ۲۰۰ میلیون آلبوم در سطح جهانی فروش داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=60596
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *