×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی خبر داد

  • کد نوشته: 60492
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی از توجه‌ی ویژه‌ی دولت به مراحل درمانی «غلامعلی پورعطایی» – دوتارنواز – خبر داد. سعید سرابی، اظهار کرد: رییس‌جمهور، وزیر ارشاد، معاون امور هنری و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در تمام مراحل درمانی غلامعلی پورعطایی – نوازنده و خواننده‌ی قطعه‌ی نوایی‌نوایی – پیگیر سلامتی این […]

  • 1410766505975_Harirchi-17مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی از توجه‌ی ویژه‌ی دولت به مراحل درمانی «غلامعلی پورعطایی» – دوتارنواز – خبر داد.

    سعید سرابی، اظهار کرد: رییس‌جمهور، وزیر ارشاد، معاون امور هنری و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در تمام مراحل درمانی غلامعلی پورعطایی – نوازنده و خواننده‌ی قطعه‌ی نوایی‌نوایی – پیگیر سلامتی این دوتارنواز برجسته‌ی کشور بوده‌اند.

    او ادامه داد: هنگامی که جناب پورعطایی بیمار شد، دوستان به دیدار ایشان رفتند. ریاست محترم جمهور هم که به استان سفر کرده بودند، ماجرا را پیگیری می‌کردند و به‌دستور ایشان، در بیمارستان رسیدگی کاملی صورت گرفت و آقای پورعطایی در تمام مراحل درمان تحت مراقبت بودند.

    وی همچنین به ادامه‌ی مراقبت‌های پزشکی پس از بازگشت هیئت دولت به تهران، اشاره و بیان کرد: رسیدگی‌های پزشکی حدود ۱۰ روز بعد از سفر هیئت دولت نیز ادامه پیدا کرد و آقای پورعطایی به مرحله‌ای رسید که طبق نظر پزشکان باید از بیمارستان مرخص شود.

    MCI-adsمدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی اظهار کرد: بنا به دستور رییس‌جمهور، مراحل درمان در بیمارستان رایگان انجام شد و عمل جراحی یا رویداد ویژه‌ای هم پیش نیامد که نیاز به حمایت مالی خاصی باشد.

    او با تأکید بر این‌که غلامعلی پورعطایی هیچ‌گاه نگاه مادی به حمایت‌ها نداشته است، گفت: گروه پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) معتقد است که آقای پورعطایی می‌تواند از بیمارستان مرخص شود و خوشبختانه مشکل عفونت ریه‌ی او نیز برطرف شده است.

    وی پورعطایی را هنرمندی ارزشمند در عرصه‌ی موسیقی کشور دانست و افزود: همه‌ی کارکنان ارشاد استان، پیگیر سلامتی ایشان هستند و در بیمارستان هم جویای احوال بودیم. روز عیادت در بیمارستان نیز سلام آقای مرادخانی – معاون هنری وزارت ارشاد – را به او رساندیم تا بدانند همه‌ی بخش‌ها جویای سلامتی ایشان هستند.

    غلامعلی پورعطایی، نوازنده‌ی دوتار و خواننده آوازهای عارفانه و عاشقانه خراسان، پس از گذراندن دوره‌ای بیماری در منزلش در تربت جام، با حمایت نهاد ریاست‌ جمهوری در بیمارستان امام رضا (ع) در مشهد بستری شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=60492
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *