×
×

اردوان جعفریان خبر داد

  • کد نوشته: 60472
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • یک هنرمند پیانیست از تأسیس یک شرکت نشر موسیقی با هدف حمایت از آثار غیرتجاری خبر داد. اردوان جعفریان، اظهار کرد: این شرکت «پردیس موسیقی معاصر» نام دارد و در راستای نشر آثار هنری غیرتجاری فعالیت می‌کند. او ادامه داد: هدف ما حمایت از جوان‌هایی است که قابلیت کار در سطح بین‌المللی را دارند و […]

  • یک هنرمند پیانیست از تأسیس یک شرکت نشر موسیقی با هدف حمایت از آثار غیرتجاری خبر داد.

    اردوان جعفریان، اظهار کرد: این شرکت «پردیس موسیقی معاصر» نام دارد و در راستای نشر آثار هنری غیرتجاری فعالیت می‌کند.

    او ادامه داد: هدف ما حمایت از جوان‌هایی است که قابلیت کار در سطح بین‌المللی را دارند و تا کنون دو اثر نیز با این هدف منتشر کرده‌ایم که یکی از آن‌ها، اثر یک موسیقی‌دان افغان – قریشی بدخشانی – است که در آلبومی به نام «بدخشان» منتشر شده و دیگری آلبوم «آرامش» شامل بداهه‌نوازی‌های کریستین شولز هنرمند اتریشی برای ساز ویلنسل است.

    MCI-adsجعفریان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چرا در فضایی که همه‌ی شرکت‌های موسیقی در حال ورشکسته شدن هستند، چنین ریسکی را کرده‌اید؟ پاسخ داد: اگر شرکت‌هایی که در این زمینه فعال هستند، استانداردگذاری خوبی نداشته باشند‌، این استانداردگذاری به‌دست مراجعی می‌افتد که قابلیت انجام این کار را ندارند.

    او در همین‌باره بیان کرد: همان‌طور هم که می‌دانید، نشر آثاری که جنبه‌ی غیرتجاری دارند‌، روزبه‌روز کمتر می‌شود، زیرا آثار تجاری فضای این فعالیت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. تلاش ما هم انتشار و از بین نرفتن آثاری است که ارزش منتشر شدن دارند، اما تجاری نیستند.

    مدیر شرکت پردیس موسیقی معاصر در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما به ترویج موسیقی غیرتجاری ادامه خواهیم داد و به‌زودی از این شرکت، آثاری از آهنگسازان ایرانی و خارجی را منتشر خواهیم کرد و تلاش داریم در فرم‌های مختلف موسیقی، آثاری را منتشر کنیم.

    جعفریان درباره‌ی وضعیت صدور مجوز برای این آثار نیز توضیح داد: در این زمینه، هیچ مشکلی نداشتیم و البته سعی کردیم تمام آثار آهنگسازان خارجی با اطلاع و رعایت حقوق آن‌ها باشد و حقوق مادی و معنوی آن‌ها حفظ شود.

    این هنرمند تأکید کرد: این شرکت هیچ کاری را بدون مجوز منتشر نمی‌کند و تمام فعالیت‌های بین‌المللی آن در چارچوب صورت می‌گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=60472
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *