×
×

با اجرای گروه «The-C-Bells»

  • کد نوشته: 60440
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «سربازان شرق» اثری از گروه «دسیبلز The-C-Bells» توسط انتشارات «سینما رسانه آسیا» راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +دموی قطعات این اثر را در ادامه آنلاین بشنوید و در صورت تمایل اقدام به خرید دیجیتال آلبوم کنید!

    با اجرای گروه «The-C-Bells»
  • آلبوم موسیقی «سربازان شرق»

    آلبوم موسیقی «سربازان شرق»

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: آلبوم موسیقی «سربازان شرق» اثری از گروه «دسیبلز The-C-Bells» توسط انتشارات «سینما رسانه آسیا» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم ده قطعه با سه زبان پارسی، انگلیسی و آذری به نام‌های «مقدمه»، «واسه رفتم حاضرم»، «روحم را بگیر»، «تراکتور»، «رویای آشفته»، «نمی‌خواستم»، «مسلمانان»، «چکون چکون»، «دئه اولماز قالام سنسیز» و «رویای آشفته (آکوستیک)» است که ترانه قطعات توسط وحید اسفندیاری، مهرداد همایان و امیر رستمی سروده شده گروه The-C-Bells کار میکس و مسترینگ این قطعات را عهده دار بوده است.

    حالب است بدانید، قطعه تراکتور برای هواداری از باشکاه تراکتورسازی تبریز تولید و منتشر شده که اعضای گروه، پیش از انتشار «سربازان شرق»، این قطعه را به بازیکنان و هوادارن پرتعداد این باشگاه تبریزی تقدیم کرده‌اند.

    شایان ذکر است که از زمان آغاز به ساخت این مجموعه تا صدور مجوز آن، هشت سال گذشته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «سربازان شرق» به صورت نسخه اصلی، می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت بییپ تونز به صورت نسخه الکترونیکی قابل خریداری است.

    + شنیدن دموی قطعات آلبوم موسیقی «سربازان شرق» و خرید دیجیتال این اثر

    https://musiceiranian.ir/?p=60440
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *