×
×

۲۰ مهر ماه سال جاری

  • کد نوشته: 60427
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت گروه ترکیبی آیان به خوانندگی «هژیر مهرافروز»، مصادف با عید سعید غدیر در مرکز همایش‌های برج میلاد شهر تهران برگزار می‌شود.
    +کلیپ «من خانه نمی‌دانم» از «هژیر مهرافروز» را برای معرفی بیشتر این هنرمند، می توانید در ادامه آنلاین از موسیقی ایرانیان ببینید
    +جزئیات کامل این کنسرت به همراه خرید آنلاین بلیت!

    ۲۰ مهر ماه سال جاری
  • هژیر مهرافروز

    هژیر مهرافروز

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه ترکیبی آیان به خوانندگی «هژیر مهرافروز»، مصادف با عید سعید غدیر در مرکز همایش‌های برج میلاد شهر تهران برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این کنسرت که طی دو سانس ۲۰ مهر سال جاری ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت، قطعاتی از جمله «همراه»، «راهی به سوی خدا»، «خمیازه فریاد»، «مجنون و پریشان توام»، «مثلث»، «سوگ تبور» و «آیان» اجرا می‌شود، همچنین اشعار این قطعات نیز از فرشاد نادری‌نیا، فریدون مشیری، قیصر امین‌پور، هما می‌رافشار، ابوسعید ابوالخیر، مولانا و نیما باربد است که شاهد علیزاده نیز تنظیم قطعات را برعهده دارد.

    در کنسرت «آیان»، مجید مظاهری (کمانچه)، حسین حسینی (نی)، شهریار نظری (دف)، فرهاد صفری (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، شاهد علیزاده (تنظیم کننده، سینت سایزر، پیانو و تار)، نوید رهبر (سینتی سایزر)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، کیوان فرشید نیا (گیتار باس)، امین طاهری (درامز) و امین یساولی (عود) به عنوان نوازنده حضور خواهند داشت، البته هژیر مهرافروز در این کنسرت علاوه بر سرپرستی گروه و خوانندگی، نوازندگی تار را نیز برعهده دارد.

    شایان ذکر است که پس از اجرای کنسرت هژیر مهرافروز در تاریخ ۲۸ مرداد و استقبال از آلبوم «من خانه نمی‌دانم»، آلبوم جدید وی طبق برنامه‌ای ویژه معرفی خواهد شد، همچنین تور بزرگ قونیه که دهمین سال متوالی توسط «ژوان شن سفید» برگزار می‌گردد، همراه با اجرای «هژیر مهرافروز» در آذر ۹۳ (همزمان با بزرگداشت مولانا) در شهر قونیه می‌باشد.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ayanmehr.ir مراجعه نمایند.

    کلیپ «من خانه نمی‌دانم» از «هژیر مهرافروز» را برای معرفی بیشتر این هنرمند، می توانید در ادامه، آنلاین از موسیقی ایرانیان ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=60427
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *