×
×

برای برگزاری کنسرت

  • کد نوشته: 60378
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت فرزاد فرزین ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ مصادف با ۲۴ مهرماه سال جاری در در آمفی تئاتر شیخ راشد دبی برگزار می‌شود. این خواننده قرار است در این کنسرت قطعاتی از آلبوم “شخصی” را برای هواداران خود اجرا کند، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات قدیمی و آلبوم “شلیک” اختصاص دارد. در این کنسرت […]

  • 48798_635468124108802929_mکنسرت فرزاد فرزین ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ مصادف با ۲۴ مهرماه سال جاری در در آمفی تئاتر شیخ راشد دبی برگزار می‌شود.

    این خواننده قرار است در این کنسرت قطعاتی از آلبوم “شخصی” را برای هواداران خود اجرا کند، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات قدیمی و آلبوم “شلیک” اختصاص دارد.

    در این کنسرت حمید امین‌پور (پرکاشن)،‌ مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، عباس لطیفی (کیبورد)، احسان نیزر (ویولن)، یاشار خسروی(ساکسیفون)، پیمان لطیفی (درامز)، آئین احمدی (گیتار اسپانیش) و نوید یغما به عنوان نوازنده با این خواننده پاپ همکاری می‌کنند.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت دنا تیکت مراجعه نمایند.

    این خواننده ۱۹ و ۲۰ شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال صدر درصدی مخاطبان مواجه شد.

    فرزاد فرزین به‌ جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌ است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد.

    همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است.

    آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری او می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسوی، سعید حضرتی مخلص به رادمهر و سیروان خسروی اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=60378
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *