×
×

پخش کلیپ رضا صادقی از «افق»

  • کد نوشته: 60325
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • مزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تازه‌ترین آلبوم موسیقی حامد زمانی با نام «بی‌سیم‌چی» منتشر می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، در این آلبوم که با عنوان «بی سیم چی» توسط موسسه فرهنگی هنری دلصدا روانه بازار موسیقی خواهد شد علاوه بر حضور حامد زمانی به عنوان خواننده و آهنگساز چهار خواننده جدید آثار انقلابی […]

  • مزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تازه‌ترین آلبوم موسیقی حامد زمانی با نام «بی‌سیم‌چی» منتشر می‌شود.

    به گزارش خبرنگار مهر، در این آلبوم که با عنوان «بی سیم چی» توسط موسسه فرهنگی هنری دلصدا روانه بازار موسیقی خواهد شد علاوه بر حضور حامد زمانی به عنوان خواننده و آهنگساز چهار خواننده جدید آثار انقلابی و دفاع مقدسی نیز معرفی می‌شوند.

    مراسم رونمایی این آلبوم موسیقی در یکی از روزهای برگزاری هفته دفاع مقدس با حضور تعدادی از علاقه مندان و مقامات فرهنگی در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار خواهد شد.

    حامد زمانی از جمله خوانندگان فعال حوزه موسیقی پاپ در انتشار تک‌آهنگ هاست که طی ماههای گذشته از قطعه های «می‌کشیم» با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، «گردان» با موضوع جشن پیروزی غزه و «امام رضا ۲» با موضوع میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و خوانندگی مشترک عبدالرضا هلالی رونمایی کرد.

    این خواننده چندی پیش هم در سایت رسمی خود از حمله هکرها به صفحه شخصی و صفحه اینستاگرام خود خبر داده و اعلام کرده بود که حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب را ادامه خواهد داد.

    همچنین نمآهنگ «رسول لبخند خدا» نیز عنوان تازه‌ترین اثر موسیقایی رضا صادقی است که با موضوع امام زمان (عج) توسط موسسه دلصدا منتشر شده و طبق گفته مسوولان این مجموعه فرهنگی قرار است از شبکه تلویزیونی افق طی روزهای آینده منتشر شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=60325
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *