×
×

با همراهی ارکستر «پاسارگاد»

  • کد نوشته: 60306
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • شرکت «هامین گستر آریا» پس از برگزاری اپرای جانی اسکیکی و تئاتر موزیکال اشک ها و لبخندها، تئاتر موزیکال بانوی زیبای من را با آنسامبل اپرای ایران و همراهی ارکستر پاسارگاد ششم و هفتم مهرماه به روی صحنه تالار وحدت خواهد برد.
    +پوستر «تئاتر موزیکال بانوی زیبای من»

    با همراهی ارکستر «پاسارگاد»
  • پوستر «تئاتر موزیکال بانوی زیبای من»

    پوستر «تئاتر موزیکال بانوی زیبای من»

    موسیقی ایرانیان: شرکت «هامین گستر آریا» پس از برگزاری اپرای جانی اسکیکی و تئاتر موزیکال اشک ها و لبخندها، تئاتر موزیکال بانوی زیبای من را با آنسامبل اپرای ایران و همراهی ارکستر پاسارگاد ششم و هفتم مهرماه به روی صحنه تالار وحدت خواهد برد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی ئاتر موزیکال بانوی زیبای من، «سیدعلی میرمحمدی» مدیر برگزاری این برنامه، ادامه برگزاری این اجراها را گامی در راستای اعتلای موسیقی کلاسیک و رشد جایگاه آن در جامعه هنری ایران دانست. همچنین وی از کمبود سالن های استاندارد، تجهیزات لازم و هزینه های بالای اجرای چنین پروژه هایی بعنوان تهدیدهای موجود در فضای هنری جامعه نام برد و ابراز امیدواری کرد با حمایت بیش از پیش معاونت هنری وزارت ارشاد، دفتر موسیقی و نیز حمایت مالی شرکت ها و موسسات می توان با تولید آثار با کیفیت به جایگاه واقعی این شاخه از هنر دست یافت.

    در پروژه «بانوی زیبای من» که با نقش آفرینی و خوانندگی خوانندگان مطرح آواز کلاسیک و بازیگران تئاتر به روی صحنه خواهد رفت، مجید گرامیان به عنوان سرپرست آنسامبل، مهرداد بابایی سرپرست موسیقی، آرش آبسالان کارگردان نمایشی و مهدی پناهی بعنوان رهبر ارکستر حضور دارند.

    شایان ذکر است این نمایش موزیکال برگرفته از موزیکال‌ بسیار پرطرفدار برادوی است که نخستین بار در سال ۱۹۵۶ با متن و اشعار آلن جی لرنر و موسیقی فردریک لو به روی صحنه رفت. در سال ۱۹۶۴ فیلم موزیکال بانوی زیبای من توسط جرج کیوکر از روی این اثر ساخته شد و در آن سال توانست ۸ جایزه اسکار را از آن خود کند.

    دوبله فارسی این فیلم با مدیریت دوبلاژ علی کسمایی پیش از انقلاب تبدیل به یکی از محبوب‌ ترین فیلم‌ ها شد. فرهاد مهراد خواننده بزرگ ایران، در این فیلم به جای یکی از نقش‌های اصلی آواز خواند.

    «بانوی زیبای من» داستان یک استاد آواشناسی به نام پروفسور هنری هیگینز است که با دوست زبان شناس خود “پیکرینگ” شرط می‌بندد قادر است دختر گلفروش دوره‌ گردی به نام الیزا را به بانویی با شخصیت و اصیل تبدیل کند.

    علاقمندان برای تهیه بلیت این تئاتر موزیکال می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=60306
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *