×
×

اعضای «سون» در تدارک چند اثر جدید

  • کد نوشته: 60291
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • خواننده و آهنگساز گروه موسیقی « سون» از آماده سازی و تولید چند قطعه موسیقایی جدید برای ارائه به مخاطبان در قالب تک آهنگ یا آلبوم گفت. کیارش پوزشی در تشریح تازه ترین فعالیت های گروه «سون» اینگونه توضیح داد: بعد از کنسرتی که طی روزهای گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی داشتیم فعلا […]

  • خواننده و آهنگساز گروه موسیقی « سون» از آماده سازی و تولید چند قطعه موسیقایی جدید برای ارائه به مخاطبان در قالب تک آهنگ یا آلبوم گفت.

    کیارش پوزشی در تشریح تازه ترین فعالیت های گروه «سون» اینگونه توضیح داد: بعد از کنسرتی که طی روزهای گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی داشتیم فعلا کار خاص دیگری نداریم جز اینکه مشغول انجام مراحل پیش‌تولید و کار روی آثار جدیدمان هستیم که یا به صورت آلبوم و یا به صورت تک آهنگ وارد بازار موسیقی خواهد شد.

    وی درباره اجراهای خارج از کشور گروه «سون» نیز گفت: به طور حتم برنامه‌ریزی هایی برای حضور گروه در خارج از کشور داریم اما چون مراحل اداری تهیه ویزا و سایر موارد قطعی نشده نمی توانیم به طور دقیق در مورد جزییات این سفرها خبررسانی کنیم اما طی هفته های آینده نیز برنامه کنسرت های خارجی را اعلام خواهیم کرد.

    این عضو گروه «سون» در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به شرایط این ماههای برگزاری کنسرت و کاهش سطح استقبال مخاطبان از این اجراهای زنده به دلیل فضای تکراری کنسرت ها تصریح کرد: خوشبختانه تا امروز که ما کنسرت های متعددی را همراه با گروه در تهران و شهرهای مختلف کشور انجام دادیم استقبال مردم بسیارخوب بوده که همین جا از همه آنها به خاطر این همه لطف تشکر می کنم.

    پوزشی بیان کرد: ما این را می دانیم که درصد زیادی از تماشاگرانی که به کنسرت های ما می آیند قشری هستند که در کنسرت های قبلی نیز حضور داشتند و می دانند عمده برنامه ما شامل چه بخش هایی است به همین خاطر هم به احترام این مخاطبان و هم به احترام تماشاگرانی که برای اولین بار به کنسرت ما می آیند همواره در تدارک بخش ویژه و تازه ای هستیم که به سرنوشت کنسرت های تکراری و بی رمق دچار نشویم کما اینکه این جزوی از اصول برگزاری هر کنسرتی است که اجراکنندگان از اجرای زنده یک بخش تکراری پرهیز کنند.

    این آهنگساز در پایان صحبتهای خود گفت: ما برای تماشاگران و طرفداران گروه «سون» احترام ویژه ای قائل هستیم چراکه با حضور پر شور آنهاست که برای ادامه فعالیت انگیزه پیدا می کنیم بنابراین بدانید که ما در هر کنسرت برنامه جدیدی را از همان آغاز کار برای مخاطبان در نظر خواهیم گرفت.

    گروه «سون» از جمله گروه‌های موفق سال‌های اخیر موسیقی پاپ کشورمان است. این گروه اواخر سال ۸۷ بود که اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «با تو می‌مونم» را در بازار موسیقی منتشر کرد. انتشار این آلبوم در اولین گام فعالیت‌های حرفه ای این گروه سه نفره، گرچه از تبلیغات و اطلاع رسانی درستی برخوردار نشد اما توانست در ردیف یکی از آثار پرفروش بازار موسیقی پاپ آن سالها قرار گیرد.

     این گروه طی سال‌هایی که فعالیت چندانی در نشر آلبوم نداشت اجراهای زنده متفاوتی را هم در تهران و شهرستان تجربه کرد. ضمن اینکه اجرای تیتراژ پایانی سریال پرطرفدار «زمانه» به کارگردانی حسین فتحی از جمله کارهای ارائه شده این گروه جوان‌پسند طی سالهای اخیر است. «دوست دارم» عنوان تازه‌ترین آلبوم گروه موسیقی سون است که مرداد سال گذشته با ارائه ۹ قطعه صوتی و ۴ نماهنگ توسط موسسه ایران گام وارد بازار موسیقی شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=60291
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *