×
×

از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 60278
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۸ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ تصویری قطعه «ناگهان خاموش» به آهنگسازی و همت «محمدرضا عطار» به مناسبت سالروز درگذشت زنده یاد استاد «پرویز مشکاتیان» سرو آزاد موسیقی ایران، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.
    +در ادامه می‌توانید کلیپ «ناگهان خاموش» را با اجازه صاحب اثر و به صورت آنلاین مشاهده کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کلیپ تصویری قطعه «ناگهان خاموش» به آهنگسازی و همت «محمدرضا عطار» به مناسبت سالروز درگذشت زنده یاد استاد «پرویز مشکاتیان» سرو آزاد موسیقی ایران، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، کار آهنگسازی و نوازندگی سنتور را در این کلیپ «محمدرضا عطار» برعهده دارد و محمدکریم ابراهیمی به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای با وی در تولید «ناگهان خاموش» همکاری کرده است، همچنین کارگردانی این اثر را حامد پورزرین برعهده داشته و سینا متفی نیز تدوین کننده این ویدئو بوده است.

    شایان ذکر است که «پرویز مشکاتیان» آهنگساز، موسیقی‌دان، نوازنده سر‌شناس سنتور، استاد دانشگاه و پژوهشگر نامی ایران، ۲۹ شهریور ماه ۱۳۸۸، در سن ۵۴ سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

    در ادامه می‌توانید کلیپ «ناگهان خاموش» را با اجازه صاحب اثر و به صورت آنلاین از طریق سایت موسیقی ایرانیان مشاهده کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ «ناگهان خاموش»

    کلیپ «ناگهان خاموش» را آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=60278
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *