×
×

آیین انتشار آلبوم امروز در کتاب فروشی بوک لند برگزاری می شود

  • کد نوشته: 60218
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • چاپ اول آلبوم «اشارت نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی که اولین تجربه این هنرمند در مسند خواننده است، پیش از برگزاری آیین انتشار آلبوم به طور کامل به فروش رفت.
    +میلاد درخشان تصمیم دارد آیین انتشار این آلبوم را در چند شهر دیگر هم برگزار کند که متعاقبا اعلام خواهد شد

    آیین انتشار آلبوم امروز در کتاب فروشی بوک لند برگزاری می شود
  •  آلبوم «اشارت نظر»

    آلبوم «اشارت نظر»

    موسیقی ایرانیان: چاپ اول آلبوم «اشارت نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی پیش از برگزاری آیین انتشار آلبوم به طور کامل به فروش رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان و به نثل از روابط عمومی پروژه «اشارت نظر»، این آلبوم که اولین تجربه درخشانی در مسند خواننده است، روز یکشنبه هفته گذشته منتشر شد و بنا بر اعلام شرکت موسیقی «جوان» که پخش آلبوم را بر عهده دارد در طی سه روز چاپ اول آن تمام شد و چاپ دوم آن وارد بازار شده است.

    آیین انتشار این آلبوم امروز با حضور هنرمندان شناخته شده موسیقی در کتاب فروشی ِبوک لند واقع در مرکز خرید پالادیوم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز ۲۸ شهریور برگزار می شود. ورود به این مراسم برای عموم آزاد است. آدرس برگزاری این مراسم : زعفرانیه- مقدس اردبیلی- نرسیده به میدان الف – مرکز خرید پالادیوم-طبقه سوم- کتاب فروشی بوک لند.

    این آلبوم همچنین رو جمعه چهارم شهریور ماه در شهر رشت رونمایی خواهد شد. میلاد درخشان تصمیم دارد آیین انتشار این آلبوم را در چند شهر دیگر هم برگزار کند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

    آلبوم اشارت نظر با حضور جمعی از بهترین نوازندگان ایران و بر اساس اشعاری از مهدی اخوان ثالث‌، شفیعی کدکنی‌، فروغ فرخزاد‌، هوشنگ ابتهاج‌، فصیح الزمان شیرازی‌، کیان پورتراب‌ و علیرضا داوری‌ آهنگسازی و تولید شده است.

    میلاد درخشانی که تا کنون او را به عنوان آهنگسازی خوش قریه و تار نوازی نوجو می شناختیم ، با خوانندگی در این آلبوم یک گام رو به جلو برداشته و حداقل از نظر مردم از آزمون خوانندگی سربلند بیرون آمده است.

    امیرحسین طباطبایی تهیه کننده این آلبوم است، علی اوجی مدیریت پروژه را بر عهده داشته و علیرضا نبئی مدیر هنری کار است.

    این آلبوم توسط انتشارات “آوای سوته دلان” منتشر شده و توسط شرکت موسیقی “جوان” در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی سرتاسر کشور عرضه شده است.

     آلبوم «اشارت نظر»

    آلبوم «اشارت نظر»

     آلبوم «اشارت نظر»

    آلبوم «اشارت نظر»

    https://musiceiranian.ir/?p=60218
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *