×
×

با موضوع موسیقی ردیفی- دستگاهی

  • کد نوشته: 60080
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • ارشد تهماسبی، یک مجموعه آموزش موسیقی با موضوع موسیقی ردیفی- دستگاهی را روانه بازار موسیقی می کند. ارشد تهماسبی، نوازنده تار و سه تار با اعلام این خبر گفت: «من سه سال است که مشغول شرح و تدریس دستگاه های موسیقی هستم.پارسال در رادیو فرهنگ برنامه ای آموزشی درباره معرفی دستگاه های موسیقی برای علاقمندان […]

  • arshadtahmasbi89ارشد تهماسبی، یک مجموعه آموزش موسیقی با موضوع موسیقی ردیفی- دستگاهی را روانه بازار موسیقی می کند.

    ارشد تهماسبی، نوازنده تار و سه تار با اعلام این خبر گفت: «من سه سال است که مشغول شرح و تدریس دستگاه های موسیقی هستم.پارسال در رادیو فرهنگ برنامه ای آموزشی درباره معرفی دستگاه های موسیقی برای علاقمندان موسیقی و عامه مردم داشتم و می کوشیدم این آموزش ها را با زبانی ساده و قابل فهم ارائه دهم.»
    وی با بیان اینکه در این مجموعه، آموزش ها به صورت کامل تری، ارائه شده است، تصریح کرد: « در این مجموعه ۵۰ ساعتی، به بیان سابقه و مقایسه ردیف های موسیقی و گوشه های مهجور و هر آنچه با آن مرتبط است، پرداخته ام و گفتار و نوازندگی آن را نیز، خود انجام داده ام.»
    این نوازنده تار گفت: «کار به پایان رسیده و اولین بخش از این مجموعه که ۷ ساعت و در دستگاه شور است، پاییز توسط شرکت ماهریز مهر، روانۀ بازار موسیقی می شود.

    گفتنی است، ارشد تهماسبی، نوازندۀ ایرانی تار و سه‌تار است در سال ۱۳۶۰، به عضویت گروه چاووش درآمده و دراین گروه، با حسین علیزاده، محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان همکاری کرد. او در آلبوم‌های شورانگیز، راز و نیاز، صبحگاهی، دلشدگان و همنوایی با حسین علیزاده همکاری کرد و کنسرت‌های بسیاری با او در اروپا و آمریکا اجرا کرد. علاوه بر این، او کتاب‌ها، کاست‌ها و سی‌دی‌های بسیاری در مورد موسیقی ایرانی منتشر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=60080
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *