×
×

آماده‌سازی تک‌آهنگی از علیرضا عصار

  • کد نوشته: 59936
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • فرشاد حسامی آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ به زودی مراحل پیش تولید و ضبط اولین آلبوم خود را در مقام خواننده آغاز می کند. فرشاد حسامی در تشریح تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی توضیح داد: بعد از همکاری در تک آهنگ «این بود زندگی» محسن چاووشی همچنان با تعدادی از دوستانم در تنظیم […]

  • IMG12141691فرشاد حسامی آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ به زودی مراحل پیش تولید و ضبط اولین آلبوم خود را در مقام خواننده آغاز می کند.

    فرشاد حسامی در تشریح تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی توضیح داد: بعد از همکاری در تک آهنگ «این بود زندگی» محسن چاووشی همچنان با تعدادی از دوستانم در تنظیم و یا میکس و مسترینگ چند قطعه موسیقایی همکاری می کنم که تازه ترین آن مربوط به تولید یک تک آهنگ به آهنگسازی همایون نصیری و خوانندگی علیرضا عصار است که من کار میکس و مسترینگ آن را به عهده دارم.

    وی درباره تازه ترین آلبوم محسن چاووشی هم توضیح داد: تا آنجا که اطلاع دارم تمامی کارهای فنی و تولید آلبوم به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله صدور مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد قرار دارد و امیدوارم با توجه به ساختار متفاوت و جذابی که این کار دارد بتوانیم به زودی شاهد انتشار این آلبوم موسیقایی باشیم.

    این نوازنده و آهنگساز با اشاره به دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: مشغول انجام مراحل مقدماتی و پیش‌تولید اولین آلبوم خود در مقام خواننده هستم که به زودی کار آن را آغاز خواهم کرد. این آلبوم با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام دادم دارای ساختار متفاوتی خواهد بود و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که این اثر موسیقایی با توجه به حساسیت هایی که خودم دارم آلبوم با کیفیتی در حوزه موسیقی پاپ باشد.

    فرشاد حسامی از جمله نوازندگان، آهنگسازان و تنظیم کنندگان موسیقی پاپ کشورمان است که تاکنون با خوانندگان متعددی از جمله محسن چاووشی، محمد اصفهانی، اشکان خطیبی، محمد علیزاده، محمد معتمدی و علیرضا قربانی به عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده است.

    ضبط موسیقی مجموعه قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری، آهنگسازی چندین تله فیلم و قطعه موسیقایی ، عضویت در گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری، عضو یت گروه موسیقی ترافیک از جمله فعالیتهای این هنرمند در عرصه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=59936
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *