×
×

با همکاری هنرمندان مطرحی همچون عبدالجبار کاکایی، افشین یدالهی، امیر یگانه، یغما گلرویی و روزبه بمانی

  • کد نوشته: 59733
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • اولین آلبوم حرفه‌ای «مهرداد ابراهیم‌زاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان تا هفته آینده در اختیار مخاطبان موسیقی پاپ قرار خواهد گرفت.
    +مهرداد ابراهیم‌زاده آلبوم دیگری با عنوان «غروب عاشقی» را هم در دست انتشار دارد

    با همکاری هنرمندان مطرحی همچون عبدالجبار کاکایی، افشین یدالهی، امیر یگانه، یغما گلرویی و روزبه بمانی
  • مهرداد ابراهیم‌زاده

    مهرداد ابراهیم‌زاده

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: اولین آلبوم حرفه‌ای «مهرداد ابراهیم‌زاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان تا هفته آینده در اختیار مخاطبان موسیقی پاپ قرار خواهد گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم مجموعه ایست غنی با حضور ترانه سرایان و آهنگسازان شناخته شده موسیقی کشورمان چون عبدالجبار کاکایی، افشین یدالهی، امیر یگانه، یغما گلرویی و روزبه بمانی که در آینده‌ای نزدیک از طریق سایت های مجاز دانلود موسیقی، در دسترس مخاطبان و علاقمندان این ژانر موسیقی قرار می‌گیرد.

    این آلبوم شامل ۸ قطعه به نامهای «از وقتی اینجایی» ترانه سرا روزبه بمانی، ملودی و تنظیم معین راهبر و نوازنده گیتار بیس افشین ادهمی، قطعه «نگاه تو» ترانه سرا افشین یدالهی، ملودی احسان حسینی، تنظیم بهنام پهلوانی‌نژاد، نوازنده ویولن مازیار زیاری و گیتار اسپانیش محمود گلی، قطعه «من عاشقم ملودی»، ترانه سرا عبدالجبار کاکایی و تنظیم بابک مافی، قطعه «تو رو می‌خوام»، ترانه سرا یغما گلرویی، ملودی امیر یگانه، تنظیم سیاوش صدری، قطعه «رویا»، ترانه سرا ترانه خانوم ترانه مکرم، ملودی و تنظیم رامین بی‌باک، نوازنده گیتار الکتریک علیرضا شهباز، قطعه «قاب عکس»، ترانه سرا داود رحمت الهی، ملودی و تنظیم معین راهبر، قطعه «دلفرش ملودی»، ترانه سرا مجتبی سلیمانی و احسان حسینی، تنظیم بهنام پهلوانی‌نژاد و قطعه «تندیس»، ترانه سرا مجتبی سلیمانی، ملودی احسان حسینی، تنظیم بهنام پهلوانی‌نژاد، نوازنده گیتار اسپانیش محمود گلی، نوازنده باغلاما فرزاد کبیری و نوازنده تار محمد رضا اسکندری است.

    ابراهیم‌زاده پیش از این نیز آلبومی را با عنوان «یار قدیمی» در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است و علاوه بر آن تک آهنگ‌هایی از سروده‌های خود را در دسترس مخاطبین قرار داده که با استقبال مواجه شده است.

    در پی انتشار این قطعات و خبر انتشار آلبوم جدید ابراهیم‌زاده، پیام‌های متعدد و درخواست‌هایی از برخی هنردوستان و متولیان هنری به وی ابلاغ شده که نتیجه این استقبال‌ها، تدارک مراسمی ویژه در قالب یک اجرای زنده است که توسط مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش تا چندی دیگر برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است که مهرداد ابراهیم‌زاده آلبوم دیگری با عنوان «غروب عاشقی» را در دست انتشار دارد که طبق گفته‌های وی، این اثر هم به زودی برای انتشار و دانلود در وبسایت رسمی او و دیگر وبسایت‌های معتبرو قانونی قرار خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=59733
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *