×
×

فرهاد خیلی خاص بود اما…

  • کد نوشته: 59446
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۱۲ دیدگاه
  • نهم شهریورماه سالروز درگذشت فرهاد مهراد بود، فرهاد جزو معدود خوانندگان ایرانی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ترجیح داد که در وطن بماند و البته در سالهای آخر عمرش هم مجوز فعالیت گرفته بود. تورج شعبانخانی از آهنگسازان همدوره فرهاد در گفتگویی که با “تماشاگران امروز” به بهانه سالمرگ این خواننده انجام شده، درباره […]

  • نهم شهریورماه سالروز درگذشت فرهاد مهراد بود، فرهاد جزو معدود خوانندگان ایرانی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ترجیح داد که در وطن بماند و البته در سالهای آخر عمرش هم مجوز فعالیت گرفته بود.

    تورج شعبانخانی از آهنگسازان همدوره فرهاد در گفتگویی که با “تماشاگران امروز” به بهانه سالمرگ این خواننده انجام شده، درباره اعتیاد فرهاد مهراد صحبت کرده که البته این گفتگو می تواند واکنش دوستداران این خواننده پرطرفدار را به دنبال داشته باشد.

    در ادامه بخشی از این گفتگوی تلخ! را دنبال کنید.

    اهل نماز و روزه بود اما…
    شعبانخانی با بیان اینکه فرهاد اهل نماز و روزه هم بود و در عین حال اعتیاد داشت میگوید: «فرهاد آدم خاصی بود. به دلیل اینکه کمتر کسی را دیده ام وضو بگیرد و نماز بخواند و بعدش بیاید موار مخدر مصرف کند، نمازت را بخوانی و دین ات میگوید این کار، بد است تو از اینکه این کار را میکنی چه چیز را میخواهی اثبات کنی؟»

    وی ادامه میدهد: «این همیشه برای من علامت سوال بود. همه کارهای فرهاد عجیب و غریب بود مثلا سه شبانه روز نمیخوابید، دو سه روز به بیابان میرفت. فرهاد برای خودش آرتیستی بود.»

    فرهاد برای ترک به شیراز آمده بود اما…
    تورج شعبانخانی درباره ترک اعتیاد فرهاد هم حرفهای جالبی را مطرح کرده است. وی میگوید: «من در کازابای شیراز برنامه داشتم و وقتی که داشتم روی سن میخواندم دیدم یکی روبروی من به شکل خاصی نشسته و سرش پایین است. خیلی خاص و ویژه نشسته بود. آنتراکت که دادیم رفتم جلو و سرش را که بلند کرد دیدم فرهاد است. گفتم فرهاد تویی؟ اینجا چه میکنی؟» شعبانخانی می افزاید: «برای دیدن خواهرش به شیراز آمده بود و گفت آمده ام که ترک کنم.»

    فرهاد خیلی خاص بود اما…
    گویا مشکلات فرهاد در عدم توانایی در ترک اعتیاد ریشه داشته در روحیات خاصش که شعبانخانی درباره آن میگوید: «فرهاد از من بزرگتر بود اما یکی از نزدیکترین دوستان من بود و همیشه میدیدمش. مهمترین نکته ای که درباره فرهاد میتوان گفت این است که فرهاد خاص بود. خیلی خاص.»

    https://musiceiranian.ir/?p=59446
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *