×
×

گفت و شنودی با نادر مشایخی

  • کد نوشته: 58967
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت ارکستر «چکاوک» به سرپرستی و نوازندگی رضا شایسته طی دو شب در تالار وحدت آثار قدیمی موسیقی کشور را اجرا می کند. به گزارش خبرگزاری مهر، این برنامه در دو بخش اجرا می شود که در بخش اول آثار استاد تجویدی، ملک و فضل‌الله توکل با خوانندگی محمود شیخ و محمد رضائیان شامل قطعات […]

  • کنسرت ارکستر «چکاوک» به سرپرستی و نوازندگی رضا شایسته طی دو شب در تالار وحدت آثار قدیمی موسیقی کشور را اجرا می کند.

    به گزارش خبرگزاری مهر، این برنامه در دو بخش اجرا می شود که در بخش اول آثار استاد تجویدی، ملک و فضل‌الله توکل با خوانندگی محمود شیخ و محمد رضائیان شامل قطعات کودکی، راز دل، رنگ اصفهان، دیوانه منم، ساز و آواز، ای ساقی و در قسمت دوم قطعاتی از هنرمندانی چون علی تجویدی و اسدالله ملک نظیر، تنها منشین، با تو رفتم، جدایی تو، ساز و آواز به خوانندگی مصطفی نیکو اجرا خواهد شد.

    این در حالی است که استاد میلاد کیایی در بخش دوم کنسرت قطعه های بهار جاودانه و رقص ژاله را به عنوان نوازنده مهمان اجرا خواهد کرد.

    میلاد کیایی نوازنده مهمان، نوازندگانی چون مینو قاسمی قانون، نیلوفر ابراهیمی فلوت، آوا ایوبی عود، آزاده امیری تار، نازنین پدر ثانی تنبک، پروانه انارکی کنتر باس، آناهیتا ایزدی پارسا و زهرا ساجدی ویولنسل، مهبد علوی پیانو، پدرام غلامی، مجید حبیبی، احسان رحیمی نژاد، محمد تجلی، مهرزاد منتظری، فرزاد دهاقین، لیلا فراهانی، آیدا جابر انصاری ویولن یک، محمدرضا چاره خواه، سعید کاشف، موسی فرشاد، حسین رضایی، اردوان بهزاد، ابراهیم ابوالقاسمی، الشن تهرانی، سهیلا امتی، غزاله گوران و مرجان چلنگر ویولن دو در این ارکستر هنرنمایی می کنند.

    این کنسرت موسیقایی دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه ساعت ۲۲ در تالار وحدت برگزار می شود.

    استقبال مخاطبان ازرسیتال پیانو هنرمند ۱۹ ساله

    رسیتال پیانو وصال نایبی، نوازنده ۱۹ ساله، شب گذشته در میان استقبال علاقه مندان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

    وصال نایبی در بخش نخست این کنسرت «سونات شماره ۱۱ در لا ماژور» اثر موتزارت، «توکتورن شماره ۱ در سی بمل مینور اپوس ۹»، «پولوتز شماره ۳ در لا ماژور اپوس ۴۰»، «پولوتز شماره ۴ در دو مینور اپوس ۴۰» و «والس شماره ۵ در لا بمل ماژور اپوس ۴۲» اثر فردریک شوپن را اجرا کرد.

    در بخش دوم این کنسرت نیز «فانتزی امپرومپتو شماره ۴ اپوس ۶۶ در دو دیز مینور» اثر فردریک شوپن، «کوتسولاسیون شماره ۳ در ر بمل ماژور» و «مازپا اتود ترانسندانت شماره ۴ در ر مینور» اثر فرانتش لیست و «پرلود شماره ۲ اپوس ۳ در دو دیز مینور» اثر سرگئی راخمانینوف نواخته شد.

    گفت و شنودی با نادر مشایخی، باخ و ماتئوس پاسیون

    نشست گفت و شنودی با نادر مشایخی با عنوان «باخ: ماتئوس پاسیون» سه‌شنبه ۱۱ شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

    این برنامه که از مجموعه برنامه‌های «از مونته وردی تا کیج» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، به تماشای اجرایی از «ماتئوس پاسیون» ساخته «یوهان سباستیان باخ» اختصاص دارد. این در حالی است که بعد ازاجرا در گفت و شنودی با نادر مشایخی به جنبه‌های گوناگون این اثر جاودان موسیقی پرداخته خواهد شد.

    علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند سه‌شنبه ۱۱ شهریور از ساعت ۱۷ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=58967
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *