×
×

در مراسم اختتامیه طرح فراگیر «قرآن، کتاب زندگی» عنوان شد: اسلام راه را برای استفاده صحیح،‌ تاثیرگذار و متعالی از موسیقی باز گذاشته است

  • کد نوشته: 58950
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • رییس صداوسیما با تبیین آیه‌ی ششم از سوره مبارکه لقمان بیان کرد: اسلام در حالی که هرگونه آوازخوانی و موسیقی که منحرف‌کننده انسان از مسیر الهی باشد را نهی کرده است،‌ اما راه را برای استفاده صحیح،‌ تاثیرگذار و متعالی در این عرصه باز گذاشته است. ضرغامی قرآن را فراگیرترین رسانه هدایت‌گر خواند که معجزه […]

  • رییس صداوسیما با تبیین آیه‌ی ششم از سوره مبارکه لقمان بیان کرد: اسلام در حالی که هرگونه آوازخوانی و موسیقی که منحرف‌کننده انسان از مسیر الهی باشد را نهی کرده است،‌ اما راه را برای استفاده صحیح،‌ تاثیرگذار و متعالی در این عرصه باز گذاشته است.

    ضرغامی قرآن را فراگیرترین رسانه هدایت‌گر خواند که معجزه تاثیرگذاری آن دائمی وجاویدان است و همچنین مخاطب میلیونی این طرح را از معجزات قرآنی برشمرد و گفت: باید قدردان خانواده‌هایی باشیم که از این ظرفیت‌ها بهره برده و فرزندان خود را با فرهنگ قرآنی تربیت می‌کنند.

    او که در مراسم اختتامیه طرح فراگیر «قرآن، کتاب زندگی» سخن می‌گفت با اشاره به فرهنگ جمع‌خوانی‌های گسترده قرآنی که توسط رسانه ملی رواج یافته اظهار داشت: هدایت و تشویق مراجع بزرگوار تقلید باعث شد تا این پدیده امروز به صورت یکی از مناسک آیینی و تفکیک ناپذیر از هویت اجتماعی مردم درآید.

    رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه عرصه قرآن،‌ ادعیه و مناجات ظرفیتی عظیم و تاثیرگذار برای استفاده و هدایت مردم است گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، مردم علاقمند به شنیدن قرائت قاریان ایرانی هستند و در سال‌های اخیر استقبال مردم از قراء ایرانی فاصله معنی‌داری با قاریان سایر کشورها از جمله مصر پیدا کرده است.

    طرح «قرآن، کتاب زندگی» به همت رادیو قرآن در فرهنگسرای اندیشه با حضور اساتید قرانی و مخاطبان رادیویی شرکت‌کننده در این طرح برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58950
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *