×
×

افتتاحیه با علیزاده اختتامیه با قربانی

  • کد نوشته: 58910
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروههای منتخب موسیقی ایران در چارچوب برگزاری اولین فستیوال موسیقی تهران آثار برگزیده خود را در عمارت مسعودیه تهران برای علاقه مندان اجرا می کنند. در این فستیوال موسیقایی که تمامی عواید حاصل از فروش بلیت آن به خانه موسیقی اختصاص پیدا می کند تعدادی از گروه‌های منتخب موسیقی ایرانی متشکل از استادان و خوانندگان […]

  • IMG13123091گروههای منتخب موسیقی ایران در چارچوب برگزاری اولین فستیوال موسیقی تهران آثار برگزیده خود را در عمارت مسعودیه تهران برای علاقه مندان اجرا می کنند.

    در این فستیوال موسیقایی که تمامی عواید حاصل از فروش بلیت آن به خانه موسیقی اختصاص پیدا می کند تعدادی از گروه‌های منتخب موسیقی ایرانی متشکل از استادان و خوانندگان صاحب‌نام موسیقی آثار منتخب خود را ارائه خواهند کرد.

    افتتاح‌کننده اولین برنامه از اولین فستیوال موسیقی تهران حسین علیزاده نوازنده صاحب‌سبک موسیقی ایرانی است که همراه با گروه هم‌آوایان به خوانندگی محمد معتمدی روز ۱۲ شهریور برنامه خود را اجرا می کند.

    گروه موسیقی کامکارها به سرپرستی هوشنگ کامکار ۱۳ شهریور، گروه پالت به سرپرستی روزبه اسفندارمز ۱۴ شهریور، گرو شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری ۱۵ شهریور و همایون شجریان به همراه برادران پورناظری هم ۱۶ شهریور ماه میزبان علاقه مندان موسیقی در عمارت مسعودیه تهران خواهند بود.

    پایان بخش اولین فستیوال موسیقی تهران هم به اجرای کنسرت گروه «اشتیاق» به سرپرستی و خوانندگی علیرضا قربانی خواهد بود که روز ۱۷ شهریورماه کنسرت خود را اجرا می کند.

    علیرضا قربانی در این برنامه موسیقایی قطعاتی از آثار استاد علی تجویدی در آلبوم « رفتی و بار سفر بستم» با تنظیم کامبیز روشن‌روان، آلبوم «حریق خزان» به آهنگسازی مهیار علیزاده و قطعاتی چون «مدار صفر درجه» و «شب دهم» ساخته فردین خلعتبری را اجرا می‌کند.

    مراسم اختتامیه جشن پانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران نیز روز ۱۸ شهریور ماه با اجراهای متنوع، معرفی برگزیدگان دوسالانه کتاب برتر موسیقی و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58910
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *