×
×

کنسرت «تو» توسط موسسه نغمه حصار به روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 58837
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی مضراب به آهنگسازی و سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی، ۱۱ مهرماه سال جاری در برج میلاد به روی صحنه می‌رود. در ادامه می توانید تیزر تصویری و دیدنی این کنسرت را از موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +بلیت این کنسرت را آنلاین خریداری کنید

    کنسرت «تو» توسط موسسه نغمه حصار به روی صحنه می‌رود
  • گروه مضراب

    گروه مضراب

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی مضراب به آهنگسازی و سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی، ۱۱ مهرماه سال جاری در برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت با عنوان «تو» در دو سانس برگزار می‌شود که بر اساس شعر شاعران ایرانی اجرا خواهد شد.

    دراین کار حمید متبسم واژه «تو» از منظر تمامی شاعران ایرانی را مدنظر گرفته و بر اساس آن به آهنگسازی پرداخته است در واقع نوع نگاه و ذهنیت هر شاعر به این واژه متفاوت بوده که در این پروژه موسیقایی نیز تمام این نگاه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

    بلیت‌های این کنسرت که ۱۱ مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود، به صورت اینترنتی در سایت www.iranconcert.com و گیشه‌ای در مراکزی چون پرشیا (۸۳۸۸۰-۰۲۱)، ققنوس (۲۲۷۲۸۰۰۷ -۲۲۷۳۸۰۰۷)، نگین (۸۸۰۸۶۳۶۳)، پاز (۲۲۵۸۷۸۴۶)، دارینوش (۲۲۰۰۰۴۰۰) و کافه کهن (۸۸۵۹۲۷۷۱) به فروش می‌رسد.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری و دیدنی این کنسرت را از موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید، از اینجا هم می توانید عکسهای تمرین این گروه را برای اجرای کنسرت دنبال کنید.

    + دانلود تیزر تصویری کنسرت «تو»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=58837
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *