×
×

محمد حاتم‌پور خبر داد:

  • کد نوشته: 58630
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • تهیه‌کننده آثار موسیقایی مازیار فلاحی خواننده پاپ کشورمان از تلاش برای انتشار تازه ترین آلبوم این خواننده در اواخر تابستان امسال خبر داد.
    +آلبوم جدید فلاحی، احتمالا با عنوان «ماه هفتم» منتشر خواهد شد

    محمد حاتم‌پور خبر داد:
  • مازیار فلاحی

    مازیار فلاحی

    تهیه‌کننده آثار موسیقایی مازیار فلاحی خواننده پاپ کشورمان از تلاش برای انتشار تازه ترین آلبوم این خواننده در اواخر تابستان امسال خبر داد.

    محمد حاتم‌پور درباره انتشار آلبوم جدید مازیار فلاحی اینگونه گفت: مشغول انجام کارهای نهایی برای انتشار تازه‌ترین آلبوم مازیار فلاحی بعد از آلبوم «لعنت به من» هستیم که هم‌اکنون مراحل نهایی کسب مجوز را طی می کند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تلاشمان این است که بتوانیم آن را در روزهای پایانی شهریور منتشر کنیم.

    مدیر موسسه آوای فروهر درباره جزییات آلبوم توضیح داد: در این آلبوم که با نام احتمالی «ماه هفتم» منتشر خواهد شد، علاوه بر حضور مازیار فلاحی به عنوان خواننده و آهنگساز، یاحا کاشانی و مازیار فلاحی ترانه‌سرا و کوشان حداد، شهاب اکبری و میلاد ترابی به عنوان تنظیم‌کننده حضور دارند و مازیار فلاحی در تنظیم چند قطعه با این افراد همکاری داشته است.

    وی درباره ویژگی‌های آلبوم جدید فلاحی بیان کرد: در آلبوم «لعنت به من» که مرداد سال گذشته منتشر شد امیر توسلی به عنوان تنظیم‌کننده همه قطعات حضور داشت اما در این آلبوم ما از حضور چند تنظیم‌کننده استفاده کردیم که در تنوع آثار نقش موثری را ایفا می‌کند. البته ترانه‌ها و ملودی قطعات هم در این آلبوم تا حدی شباهت هایی به آلبوم اول مازیار دارد که همین می تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

    این تهیه کننده در بخش پایانی صحبتهای خود گفت: تمام تلاش بر این است که آلبوم در روزهای پایانی شهریور ماه وارد بازار موسیقی شود اما اگر نتوانیم در این تاریخ آلبوم را منتشر کنیم به طور حتم اوایل مهر ماه شاهد انتشار تازه ترین اثر موسیقایی مازیار فلاحی خواهیم بود.

    آلبوم «لعنت به من» به تهیه کنندگی مجتبی و محمد حاتم‌پور، مدیریت تولید خشایار فلاحی، ضبط و میکس امیر توسلی، مدیریت اجرای مهدی میرزاباقریان با مدیریت پخش موسسه تصویرگستر پاسارگاد مرداد سال گذشته در بازار موسیقی منتشر شده است.

    «قلب یخی» اولین آلبوم رسمی مازیار فلاحی بود که خرداد ماه سال ۹۱ منتشر شد. وی علاوه‌بر خوانندگی در تیتراژ تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی، به تازگی کنسرتی را در حاشیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت به همراه چند خواننده دیگر پاپ برگزار کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58630
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *