×
×

تک آهنگ «فریاد» از این خواننده به زودی منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 58503
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۷ دیدگاه
  • «مسیح عسکری» خواننده جوان پاپ، به تازگی فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده و در تلاش است با انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش، حضور خود را در عرصه موسیقی پاپ به ثبت برساند.
    +عسکری، ۸ سال در زمینه نوازندگی گیتار نیز مهارت و فعالیت داشته است

    تک آهنگ «فریاد» از این خواننده به زودی منتشر می‌شود
  • مسیح عسکری

    مسیح عسکری

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: «مسیح عسکری» خواننده جوان پاپ، به تازگی فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده و در تلاش است با انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش، حضور خود را در عرصه موسیقی پاپ به ثبت برساند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، مسیح عسکری از حدود ۸ سال پیش در زمینه نوازندگی گیتار نیز مهارت و فعالیت داشته و تا به حال در ارگان‌ها و انجمن‌های هنری‌ای چون حوزه هنری اصفهان به اجرای زنده پرداخته است. تک آهنگی با عنوان «فریاد» که استادش سعید میرزایی آهنگسازی و تنظیم آن را برعهده داشته وهادی کلیوند نیز میکس و مسترینگ آن را انجام داده است، اولین هدیه ضبط شده او پیش از انتشار آلبومش خواهد بود.

    این آلبوم در فضای موسیقی پاپ مشتمل بر سروده‌ها و آهنگسازی‌هایی از سعید میرزایی و همچنین آهنگ و تنظیم‌هایی از محسن افراسیابی به ضبط خواهد رسید و در آینده نزدیک، در دسترس مخاطبان و علاقمندان موسیقی پاپ قرار می گیرد.

    عسکری در خصوص فعالیت‌ها و سبک کار خود، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» عنوان کرد: «بنده ۸ سال است که نوازندگی گیتاررا نزد استاد سعید میرزایی پیگیری کرده‌ام و در این مدت به صورت حرفه‌ای فعالیت‌هایی در قالب اجراهای زنده نیز داشته‌ام. فرهاد مهراد، ناصرعبداللهی و بابک بیات در این مسیر الگو و الهام بخش من بوده‌اند و تمام تلاشم را در جهت ادامه راه این هنر مندان انجام خواهم داد. صمیمانه از زحمات استادم سعید میرزایی تشکر می‌کنم.»

    شایان ذکر است که طی روزهای آتی، اولین اثر رسمی «مسیح عسکری» با عنوان «فریاد» به صورت تک آهنگ در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=58503
       
    برچسب ها مسیح عسکری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *