×
×

سیاست‌های برج میلاد در موسیقی تغییر نمی‌کند

  • کد نوشته: 58459
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیر عامل برج میلاد با تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های فرهنگی هنری این مجموعه شهری تاکید کرد که سیاست‌های این مرکز در حوزه موسیقی پاپ همان سیاستی است که در این چند ماهه به اجرا گذاشته‌اند و قرار نیست اجراهای پاپ در اولویت باشد. فرزاد هوشیار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برگزاری کنسرت های […]

  • IMG12414945مدیر عامل برج میلاد با تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های فرهنگی هنری این مجموعه شهری تاکید کرد که سیاست‌های این مرکز در حوزه موسیقی پاپ همان سیاستی است که در این چند ماهه به اجرا گذاشته‌اند و قرار نیست اجراهای پاپ در اولویت باشد.
    فرزاد هوشیار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برگزاری کنسرت های پاپ هنوز در اولویت میزبانی برج برای اجرای زنده نیست، توضیح داد: برج میلاد به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران و یادمانی ملی همواره به دنبال اتفاقات فاخر است به همین دلیل در چارچوب فعالیتی خود هفت حوزه عمومی را برای توده مردم طراحی کرده که این حوزه ها در چارچوب برنامه هایی در ماه مبارک رمضان، دهه کرامت، فصل تابستان و برنامه هایی از این دست برگزار می شود.

    وی گفت: ما غیر از توجه به این حوزه های عمومی، نگاه ویژه ای به حوزه های تخصصی از جمله هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات داستانی، نجوم و سینما داشته ایم که از همان ابتدا آنچه در حوزه موسیقی برای ما اهمیت داشت توجه به موسیقی ملی نسبت به دیگر گونه های موسیقایی تا پایان سال جاری بود به همین جهت اینکه بخواهیم به صورت افراطی فقط به موسیقی پاپ بپردازیم موضوعی است که در اولویت ما نیست اما این صحبت‌ها به معنای بی‌توجهی محض به این جریان موسیقایی نیست.

    مدیر عامل برج میلاد ادامه داد: بسیاری از دوستان بر این باورند که ما در طول ۶ ماه گذشته به هیچ عنوان اجازه اجرای زنده پاپ را به خوانندگان ندادیم در حالیکه تعدادی از هنرمندان صاحب‌نام موسیقی پاپ در همین ایام برنامه های زیادی را در مراسم ها و همایش های مختلف ما برگزار کرده اند که شاید نسبت به روند قبلی حضور کمرنگی باشد اما به طور حتم قطع نشده است. به هر حال این رویکردی است که ما در ۶ ماهه دوم سال جاری هم ادامه خواهیم داد و کنسرت های موسیقی سنتی برای ما فعلا از اولویت برخوردارند.

    هوشیار در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره حضور هنرمندان برگزیده تئاتر ایران در جلسات نمایشنامه‌خوانی برج میلاد که طی روزهای اخیر نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است، بیان کرد: تمام هنرمندانی که در این جلسات نمایشنامه‌خوانی حضور پیدا کرده اند از هنرمندان صاحب نام عرصه نمایشنامه نویسی تئاتر کشورمان هستند که همه آنها با ذهنیت خود روایت های جدیدی را وارد تئاتر کرده اند و ما می بینیم که در این جلسات نمایشنامه خوانی با آثار تالیفی‌شان حضور پیدا کردند.

    وی در پایان عنوان کرد: قطعا در یادمان ملی شهر تهران خطوط قرمزهای نظام رعایت می شود و این دوستان هم تا به امروز کوچکترین عبوری از خطوط قرمز ما نداشته اند و ما به خوبی شاهد اجرای باشکوه جلسات نمایشنامه خوانی بودیم. البته حضور این هنرمندان و امکان دادن به آنها در شرایطی است که امسال مزین به شعار اقتصاد و فرهنگ است که ما نیز تلاش می کنیم بر اساس مطالبه مقام معظم رهبری در آستانه شکل گیری فصلی نوین در تمدن ایرانی اسلامی حضور موثری در عرصه فرهنگ و هنر داشته باشیم و به سهم خود میزبان حضور حرفه ای ترین هنرمندان در عرصه های ملی باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=58459
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *