×
×

به نوازندگی «میلاد محمدی» و «احمد مستنبط»

  • کد نوشته: 58382
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم تصویری دونوازی «دگر» به نوازندگی میلاد محمدی، تار و احمد مستنبط، تنبک که به تازگی به انتشار رسیده، از بیستم مرداد ماه جاری در بازار عرضه شده است.
    +این اثر از سوی نشر موسیقی ارغنون به انتشار رسیده است

    به نوازندگی «میلاد محمدی» و «احمد مستنبط»
  • آلبوم تصویری دونوازی «دگر»

    آلبوم تصویری دونوازی «دگر»

    آلبوم تصویری دونوازی «دگر» به نوازندگی میلاد محمدی، تار و احمد مستنبط، تنبک که به تازگی توسط نشر موسیقی ارغنون به انتشار رسیده، از بیستم مرداد ماه جاری در بازار عرضه شده است.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم از هفت قطعه با نام های شبانه، با الهام از لالایی مازندرانی، شادان، کوبه (تکنوازی تنبک)، گریز، صُراحی (تکنوازی تار)، دگر و باد برخوردار بوده که تمامی آنها بصورت ضبط تصویری در استودیو صورت گرفته است.

    میلاد محمدی (متولد ۱۳۶۷) که دانش آموخته هنرستان عالی موسیقی تهران و دارای لیسانس نوازندگی تار از دانشکده موسیقی تهران بوده، فراگیری تار را نزد بهروز همتی، ارژنگ سیفی زاده و محسن نفر به انجام رسانده است، از میلاد محمدی پیشتر آلبوم سایه (تکنوازی تار) منتشر گردیده است.

    احمد مستنبط (متولد ۱۳۵۹) آموزش تنبک را از سال ۱۳۶۸ نزد آقایان داریوش اسحاقی، جمشید محبی، ناصر فرهنگفر، بهمن رجبی، و آموزش تئوری موسیقی را نزد آرش آزاده و مبانی موسیقی ایرانی نزد زنده یاد محمدرضا لطفی گذراند.

    وی تاکنون با گروه های مختلف برای ضبط و اجراهای متعدد در داخل و خارج با آقایان کیوان ساکت، بهمن رجبی، مسعود شعاری، هنگامه اخوان، پیمان سلطانی، محمدرضا لطفی و حسین علیزاده همکاری داشته است.

    آلبوم نامبرده از فروشگاه های محصولات فرهنگی قابل تهیه می باشد، همچنین آن دسته از متقاضیانی که امکان تهیه آلبوم نامبرده را در محدوده جغرافیایی خود ندارند، تنها با تماس به نشر موسیقی ارغنون “۶۶۵۶۷۴۴۹ و ۶۶۵۶۴۷۲۰ (۰۲۱)”، امکان سفارش مستقیم و تحویل رایگان در سراسر کشور وجود دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58382
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *