×
×

در آخرین اجرای «چرا رفتی» در تهران

  • کد نوشته: 58370
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری دیشب در حالی آخرین اجرای خود را به روی صحنه برد که وزیر امور خارجه و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان این کنسرت بود.
    +کنسرت بعدی «چرا رفتی» در کرمان پیگیری خواهد شد

    در آخرین اجرای «چرا رفتی» در تهران
  • کنسرت «چرا رفتی»

    کنسرت «چرا رفتی»

    کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری دیشب در حالی آخرین اجرای خود را به روی صحنه برد که وزیر امور خارجه و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان این کنسرت بود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی کنسرت چرا رفتی، آخرین اجرای این کنسرت در شهر تهران میزبان محمد جواد ظریف و علی مرادخانی، بود. همایون شجریان پس از اجرای چند قطعه موسیقی گفت: «سالهای سال هنرمندان زیادی برای معرفی هنر و فرهنگ این مرز و بوم به دوست داران هنر ایرانی در خارج کشور زحمت‌های بسیاری کشیدند. هنرمندان تلاش کردند که سفیرهای خوبی برای معرفی ایران باشند و فرهنگ را به گونه‌ای معرفی کنند که باعث سربلندی کشورمان باشد و چهره وافعی فرهنگ ایرانی را به جهانیان نشان بدهند.»

    او در ادامه گفت: «امشب میزبان دکتر ظریف در این کنسرت هستیم و برای ایشان آرزو می کنیم آنطورکه به نفع ایران و باعث سربلندی مردم ایران است، موفق بشوند.»

    کنسرت چرا رفتی در شبهای گذشته میزبان چهره‌های مختلفی از مدیران و مسولان کشور بودند. طی شب‌های گذشته علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مراد خانی، معاون هنری امور هنری وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی ومدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها از این کنسرت دیدن کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=58370
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *