×
×

از سوی «فرید الهامی»

  • کد نوشته: 57672
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • خبر لغو اجرای دومین شب کنسرت شهرام ناظری در اردبیل، از سوی آهنگساز و سرپرست گروه فردوسی تکذیب شد.
    +الهامی در گفتگو با موسیقی ایرانیان: تنها برای یک شب اجرا، برنامه ریزی داشته ایم

    از سوی «فرید الهامی»
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: خبر لغو اجرای دومین شب کنسرت شهرام ناظری در اردبیل، از سوی آهنگساز و سرپرست گروه فردوسی تکذیب شد.

    طی خبرهایی در رسانه های مختلف، اعلام شده بود که دومین شب اجرای شهرام ناظری در شهر اردبیل به دلایلی لغو شده تا علاقمندان زیادی با مراجعه به محل برگزاری، پشت درهای بسته بمانند، اما با پیگیری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از فرید الهامی سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی فردوسی، این خبر از سوی وی تکذیب شد.

    الهامی در این گفتگو، عنوان کرد: «کنسرت ما در اردبیل تنها برای یک شب بود و از ابتدا نیز قرار بود شهرام ناظری و گروه «فردوسی» تنها برای یک شب و شامگاه پنجشنبه به اجرای برنامه بپردازد. اما متاسفانه در برخی خبرگزاری ها چنین نقل شده که این کنسرت شب دومی هم داشت که به دلایلی لغو شده است، در حالی که چنین خبرهایی به هیچ عنوان صحیج نیست و تکذیب میکنم.»

    وی در ادامه افزود: «مراکز بلیت فروشی هم تنها برای یک شب اجرا، فروش بلیت داشته اند و به غیر از این اجرا (نهم مرداد ماه) بلیتی فروخته نشده که مخاطبین به سالن مراجعه و پشت درهای بسته بمانند.»

    شایان ذکر است که کنسرت شهرام ناظری به همراهی گروه فردوسی، نهم مرداد ماه در شهر اردبیل و با استقبال گسترده مخاطبین برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=57672
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *