×
×

«میثم دهقان» خبر داد:

  • کد نوشته: 57565
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • حامی خواننده پاپ-کلاسیک کشورمان که پس از انتشار آلبوم «یک لحظه عاشق شو»، تقریباً در سکوت خبری فرو رفته است، جدیدترین اثر خود را این بار با سبک و سیاقی کاملاً متفاوت تا اواخر سال جاری وارد بازار موسیقی خواهد کرد.
    +تمام تنظیم های آلبوم جدید حامی در سبک الکترونیک می باشد

    «میثم دهقان» خبر داد:
  • حمید حامی

    حمید حامی

    موسیقی ایرانیان – هاتف حسینی: حامی خواننده پاپ-کلاسیک کشورمان که پس از انتشار آلبوم «یک لحظه عاشق شو»، تقریباً در سکوت خبری فرو رفته است، جدیدترین اثر خود را این بار با سبک و سیاقی کاملاً متفاوت تا اواخر سال جاری وارد بازار موسیقی خواهد کرد.

     میثم دهقان مدیر برنامه های حامی این اثر را متفاوت ترین اثر این خواننده عنوان می کند و درباره جزییات آن می گوید: «این آلبوم در حقیقت تنظیم مجدد قطعات محبوبی است که حامی طی سالیان گذشته در قالب آلبوم و تک آهنگ منتشر کرده است. تمام این قطعات گلچین شده اند و در اختیار تنظیم کنندگان مطرح کشورمان قرار گرفته اند تا آلبومی با یک سبک کاملاً متفاوت و غافلگیرکننده به دست هواداران برسانیم.»

    وی همچنین ادامه داد: «وقتی صحبت از تنظیم مجدد می شود برخی آن را با ریمیکس (Remix) اشتباه می کنند. در اصل ترانه ها و ملودی های قطعات با یک تنظیم جدید و همچنین ضبط وکال جدید جمع آوری خواهند شد. البته مرحله ضبط وکال آلبوم پس از سفر حامی به اروپا و بازگشتش پیگیری خواهد شد.»

    مدیرعامل گروه بین المللی شرکتهای نیمرخ در ادامه می افزاید: «در حال حاضر چون برای هر قطعه چند تنظیم مختلف وجود دارد و ما تنظیم اصلی را انتخاب نکرده ایم نمی توانیم نامی از تنظیم کننده های بیاوریم. تمام تنظیم ها در سبک الکترونیک می باشد و اگر حامی بازخورد خوبی از این آلبوم بگیرد قطعاً در اینده بیشتر در این سبک فعالیت خواهد کرد.»

    دهقان در آخر تشریح کرد: «پس از موفقیت خیره کننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» کار برای ما بسیار سخت شده است و سعی بر آن داریم که اثری قابل توجه و درخور ارائه دهیم.»

    میثم دهقان در پایان افزود: «این روزها حامی در گیر پرونده کلاهبرداری بزرگی است که مدتی است پرونده آن در مراجع قضایی در حال پیگیریست و نتیجه این پرونده ، به ماندن یا رفتن حامی از ایران خواهد انجامید.»

    https://musiceiranian.ir/?p=57565
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *