×
×

«دیره» با ده قطعه به زودی در بازار موسیقی کشور

  • کد نوشته: 57510
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • تازه ترین آلبوم «علی اصحابی» با عنوان «دیره» در بازار موسیقی کشور منتشر می شود. تیزر تصویری آلبوم «دیره» از علی اصحابی را می توانید در ادامه از موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این اثر توسط موسسه «هنرنمای پارسیان»، بیست مرداد ماه سال جاری منتشر خواهد شد

    «دیره» با ده قطعه به زودی در بازار موسیقی کشور
  • علی اصحابی

    علی اصحابی

     موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تازه ترین آلبوم «علی اصحابی» با عنوان «دیره» توسط موسسه «هنرنمای پارسیان»، بیست مرداد ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر که سومین آلبوم رسمی اصحابی است، ده قطعه به نام های «دیره»، «فانوس»، «این همه خوشبختی»، «حس بودن»، «دست خودم نیست»، «عکس یادگاری»، «اشکهای شبونه»، «طفلی دل من»، «عشقم عاشقم باش»، «هفت سین» دارد که ترانه سرایی و آهنگسازی بیشتر این قطعات بر عهده ی علی اصحابی بوده است، همچنین علی دیباج، یاحا کاشانی، هادی اصحابی و مهدیه عرب به عنوان ترانه سرا با این خواننده همکاری کرده اند.

    در این اثر دو ملودی توسط علی دیباج ساخته شده و کوشان حداد، امیر حیدری و اشکان جوینده همتنظیم کننده های این آلبوم بوده اند.

    شایان ذکر است که دو آلبوم «تو راست می‌گی» و «کولاک» با صدای علی اصحابی پیش از این به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر و پخش شده اند.

    تیزر تصویری آلبوم «دیره» از علی اصحابی را می توانید در ادامه از موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود تیزر 

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=57510
       
    برچسب ها علی اصحابی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *