×
×

دانلود «دموی» این اثر از «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 57490
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • آلبوم «غروب سرد» که نخستین آلبوم رسمی با صدای محمد کواکبی، خواننده جوان موسیقی پاپ می‌باشد، طبق آخرین خبر منتشر شده، قرار بود اوایل تیر ماه سال جاری و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، در بازار موسیقی توزیع گردد، اما انتشار این آلبوم موقتاٌ به تأخیر افتاده و قرار است همزمان با عید سعید فطر به انتشار رسیده و در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
    +این مجموعه در فضای موسیقی پاپ-کلاسیکِ امروزی تولید شده و در آن ضمن ارائهٔ موسیقی به‌روز، المان‌های موسیقی کلاسیک نیز در نظر گرفته شده است؛ به طوری که مخاطبان خاص و عام موسیقی، بتوانند با آن ارتباط برقرار نمایند

    دانلود «دموی» این اثر از «موسیقی ایرانیان»
  • آلبوم «غروب سرد»

    آلبوم «غروب سرد»

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: آلبوم «غروب سرد» که نخستین آلبوم رسمی با صدای محمد کواکبی، خواننده جوان موسیقی پاپ می‌باشد، طبق آخرین خبر منتشر شده، قرار بود اوایل تیر ماه سال جاری و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، در بازار موسیقی توزیع گردد، اما انتشار این آلبوم موقتاٌ به تأخیر افتاده و قرار است همزمان با عید سعید فطر به انتشار رسیده و در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

    محمد کواکبی، با اشاره به این موضوع و در خصوص دلایل و جزئیات تآخیر آلبومش، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» اعلام کرد: «بدلیل بروز برخی تغییرات، به ناچار انتشار این آلبوم را به تأخیر انداختیم که خوشبختانه با رفع موانع موجود هم اکنون این اثر تولید شده و در آستانه عید سعید فطر تقدیم مخاطبان محترم خواهد شد.»

    کواکبی در باره جزئیات این آلبوم و کادر اجرایی آن افزود: «ه‌مان طور که پیش ازاین عنوان کرده بودم، آلبوم «غروب سرد» شامل هفت قطعه می‌باشد که شاید کم به نظر برسد، اما تلاشمان بر این بوده که به جای پرکردن آلبوم با قطعات زیاد، هفت اثر خوب را در آن قرار دهیم و در واقع کیفیت برایمان در حائز اهمیت است. این مجموعه در فضای موسیقی پاپ-کلاسیکِ امروزی تولید شده و در آن ضمن ارائهٔ موسیقی به‌روز، المان‌های موسیقی کلاسیک نیز در نظر گرفته شده است؛ به طوری که مخاطبان خاص و عام موسیقی، بتوانند با آن ارتباط برقرار نمایند. این تلفیق، در بین دو نوع موسیقی، فضای نوینی به وجود آورده و امیدوارم مورد توجه مخاطبین واقع شود، همچنین این اثر با ترانه‌سرایی چهره‌هایی چون ترانه مکرم و مریم اسدی و تنظیم‌کنندگی شهاب اکبری، پوریا حیدری، مهران خالصی و نیما نورمحمدی تولید شده است. در این آلبوم هم آثار ترنس و هاوس وجود دارد و هم آثاری که در آن‌ها از چند ساز زنده استفاده شده است. برای مثال در یکی از قطعات آلبوم که با تنظیم «پوریا حیدری» ساخته شده، فیروز ویسانلو (گیتار و آکاردئون)، پیام طونی (ویولن)، آرمین قیطاسی (فلوت) و پوریا حیدری (پیانو) به نوازندگی پرداخته‌اند.»

    کواکبی، همچنین از حسن نظر شنوندگانِ دموی این آلبوم، تقدیر و تشکر نمود و آرزو کرد مجموعه این اثر مورد توجه قرار گیرد.

    شایان ذکر است که «غروب سرد» به تهیه کنندگی خود خواننده و حمایت شرکت «اسپارلوس ماسال» تولید و توسط شرکت «هنرنمای پردیس» توزیع خواهد شد.

    در ادامه می توانید دموی این آلبوم شنیدنی را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود دموی آلبوم «غروب سرد»

    دموی آلبوم «غروب سرد» را آنلاین بشنوید:

    info

    https://musiceiranian.ir/?p=57490
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *